دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 22780

افزایش تعداد ملی پوشان نشان از پیشرفت هندبال قم دارد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیات هندبال قم گفت: افزایش تعداد ملی پوشان این رشته در این استان نشان از پیشرفت هندبال قم در رده های سنی مختلف دارد.
افزایش تعداد ملی پوشان نشان از پیشرفت هندبال قم دارد
به گزارش قم نیوز، ˈسید علیرضا طباطباییˈ افزود: موفقیت های امروز هندبال قم مرهون چندین سال تلاش مربیان و بازیکنان قم در تمام رده های سنی است.

وی بیان داشت: توجه بیشتر به رده های سنی پایه باعث شد تا نتیجه این توجه را امروز در مسابقات مختلف داخلی از نزدیک لمس کنیم.

وی اظهار داشت: در سال ۹۱ تیم هندبال صبای قم عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور را بدست آورد و هندبال قم پس از یک دهه دوری از لیگ برتر هندبال وارد این این لیگ شد.

رییس هیات هندبال قم گفت: در سال ۹۲ نیز تیم هندبال بانوان ˈهدف پویان قمˈ با ترکیبی از بازیکنان بومی هندبال درمسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور حاضر شد و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات و مجوز حضور در لیگ دسته اول بانوان کشور شد.

وی ابراز داشت: پسران هندبالیست قم در رده های سنی نوجوانان و جوانان و دختران هندبالیست قم در رده سنی جوانان این روزها در تیم ملی کشورمان حضور دارند تا در آینده در میادین برون مرزی اعم از آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuyar.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما