يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 21726

2 بانوی قمی به تیم ملی هندبال دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت 2 بانوی قمی به تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
2 بانوی قمی به تیم ملی هندبال دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، سید علیرضا طباطبایی اظهار کرد: بعد از درخشش دختران هندبالیست قم در ترکیب تیم نوجوانان اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی سال گذشته، اکنون بانوان هندبالیست‌ قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

وی ادامه داد: در قم استعدادهای زیادی در رشته هندبال در هر ۲ بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند و از رده سنی نونهالان تا رده سنی بزرگسالان با عشق و علاقه زیاد به این رشته ورزشی می‌پردازند و از توانمندی‌های زیادی نیز برخوردار هستند.

رئیس هیئت هندبال استان قم اظهار کرد: حاصل کارهای بسیار ارزنده‌ای که در هیئت هندبال استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته و ادامه نیز خواهد داشت، دعوت استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی هندبال کشورمان در هر ۲ بخش مردان و بانوان است.

وی تصریح کرد: در دعوت اخیر کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم، ۲ نفر از هندبالیست‌های آینده‌دار استان قم در بخش بانوان حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال کشورمان اردوی تیم ملی هندبال رده سنی بزرگسالان کشورمان در تالار فدراسیون هندبال تشکیل شد و این سالن در ۲ مرحله میزبان بانوان هندبالیست دعوت شده به این اردو خواهد بود.

طباطبایی اظهار کرد: این مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی هندبال در واقع جنبه انتخابی خواهد داشت که به منظور شناسایی هندبالیست‌های آماده و شناخت بهترین نفرات برای تشکیل تیمی پرقدرت به نام تیم ملی بزرگسالان در مرحله اول با دعوت از بانوان جوان این رشته زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که قم بازیکنان توانمند زیادی در هندبال بانوان دارد، افزود: کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان اسامی ۳۵ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی در تهران اعلام کرد که در بین آن‌ها نام ۲ بازیکن خوش‌آتیه و بسیار توانمند از تیم هندبال بانوان قم نیز قرار گرفته است.

رئیس هیئت هندبال استان قم با بیان این‌که مرحله اول با حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی کشورمان در تالار فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد، افزود: این اردو به منظور شناخت برترین هندبالیست‌های کشورمان برای حضوری پربار در رقابت‌های قهرمانی آسیا برپا می‌شود و مریم محمدیانی و سهیلا مولایی از قم از بیست و ششم تا سی و یکم فروردین در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-qni.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما