چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 21537

هدایت تیم هندبال صبا به مربی قمی سپرده شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از انتخاب یکی از مربیان با تجربه هندبال قم برای حضور در رأس کادر فنی این تیم در هفته‌های باقی مانده از لیگ دسته اول هندبال کشور خبر داد.
هدایت تیم هندبال صبا به مربی قمی سپرده شد
به گزارش قم نیوز، سید علیرضا طباطبایی اظهار کرد: برای داشتن تیمی قوی در هفته‌های باقی مانده از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیاز به کسی داشتیم که در وضعیت فنی تیم تغییرات مثبت ایجاد کند.

وی بیان داشت: سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم مهتاب قم را غلامعلی اکبرآبادی از مربیان خوب هندبال کشورمان بر عهده داشت و در آغاز فصل جاری لیگ برتر با توجه به اینکه اکبرآبادی با تیم قهرمان شده بود هدایت تیم را بار دیگر به وی سپردیم اما اکبرآبادی بعد از دو هفته از ادامه فعالیت کناره‌گیری کرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: شاخص‌های مختلفی را برای انتخاب جایگزین اکبرآبادی در راس کادر فنی تیم هندبال صبا بررسی کردیم و در نهایت امیرحسین صفوی که از مربیان خوب هندبال قم است را جانشین وی کردیم و صفوی تا بازی قبل صبا مقابل نفت و گاز گچساران هدایت صبا را بر عهده داشت.

وی یاد آور شد: نتایجی که در هفته‌های اخیر لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به دست آمد برای تیم صبا چندان مطلوب نیست و باشگاه از عملکرد تیم رضایت ندارد بنابراین با توجه به این عملکرد امکان ادامه همکاری با امیرحسین صفوی وجود نداشت.

طباطبایی ابراز کرد: این موضوع در محیطی دوستانه بین دو طرف مطرح شد و در نتیجه تصمیم گرفتیم تغییراتی در کادر فنی تیم در ادامه مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور ایجاد کرده و از تجربیات ناصر فلسفی دیگر مربی بومی هندبال قم استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: فلسفی قبلا سرمربی تیم هندبال قم در بازی‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بوده است و از مربیان کاردان هندبال استان قم و کشور است و امیدواریم که با این مربی بتوانیم نتایج مطلوبی در ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور کسب کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم خاطرنشان کرد: از زحمات امیرحسین صفوی در مدت تصدی مسئولیت سرمربیگری تیم هندبال صبای قم تشکر می‌کنم و امیدوارم با همفکری تمام دلسوزان این رشته، تیم صبا بتواند در هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد.

تیم هندبال صبای قم در هفته ششم از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قرار است از ساعت ۱۶ عصر روز پنجشنبه بیست و یکم فروردین ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم کاسپین قزوین برود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqmni.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما