پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 21265

دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز:رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت هندبالیست‌های قمی به چهارمین مرحله برنامه‌ها و اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور خبر داد.
دعوت از هندبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان
به گزارش قم نیوز، سید علیرضا طباطبایی اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشورمان تعداد ۲۵ بازیکن آینده دار به چهارمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در لیست اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان نام امیر اسماعیلی و رسول طالبی به عنوان دو نماینده از هندبال استان قم به همراه بازیکنانی از دیگر استان‌های کشورمان در اردوی چهارم تیم ملی نوجوانان حضور می‌یابند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: علاوه بر دو هندبالیست قمی، بازیکنانی از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، اصفهان، قزوین، بوشهر، آذربایجان غربی، تهران، زنجان، قم، فارس، مازندران، مرکزی و کرمان نیز در این اردو شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرحله سوم اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان از شانزدهم تا بیستم اسفند ماه برگزار شده است بیان داشت: با وقفه‌ای حدودا یک ماهه، مرحله چهارم برنامه‌های آماده سازی تیم ملی از روز بیستم فروردین ماه در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال استان قم یادآور شد: محمدعلی مشفقی از اصفهان به عنوان سرمربی، فرهاد قیامی از آذربایجان شرقی مربی و غلام‌عباس اسماعیلی از خوزستان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این تیم خود را برای حضور موفق در ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که سال ۹۳ به میزبانی اردن برگزار می‌شود، آماده می‌کند و این مسابقات حکم انتخابی رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی جهان را دارد.

طباطبایی با ابراز امیدواری نسبت به حضور موفق هندبالیست‌های قمی در تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: در قم استعدادهای زیادی در رشته هندبال وجود دارند که از رده سنی نونهالان تا رده سنی بزرگسالان با عشق و علاقه زیاد به این رشته ورزشی می‌پردازند و توانمندی‌های زیادی نیز دارند.

وی ادامه داد: حاصل کارهای بسیار ارزنده‌ای که در هیئت هندبال استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته و ادامه نیز خواهد داشت، دعوت استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی هندبال کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان است.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: در دعوت اولیه کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم، نام چهار نفر از هندبالیست‌های آینده‌دار استان قم یعنی سجاد عباسی، امیر اسماعیلی، رسول طالبی و رضا قوجانلو نیز به چشم می‌خورد ولی هم اکنون ۲ نفر آنها یعنی اسماعیلی و طالبی در تیم ملی حضور دارند که امیدواری زیادی به اعزام آنها به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان داریم.

وی گفت: بنا بر دعوت کادرفنی ۲۵ بازیکن برای حضور در دور چهارم اردوی تیم ملی پسران ایران فراخوانده شدند در حالی که این اردو از روز چهارشنبه بیستم تا یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در تالار فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcft0d0.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما