دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 21435

مدافع صبا به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

قم نيوز : قم نيوز: مدافع تیم صبای قم به منظور شرکت در دور چهارم تمرینات آماده سازی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.
مدافع صبا به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد
به گزارش قم نيوز‏، مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اسامی ۲۷ بازیکن را برای شرکت در دور چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران اعلام کرد که در این فهرست مدافع تیم نوجوانان صبای قم نیز حضور دارد.

امیرحسین رنگرز جدی پس از ۳ مرحله موفقیت آمیز شرکت در اردوی تیم ملی، بار دیگر به اردو دعوت شده است تا بخت خود را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بیازماید.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

نفرات دعوت شده شامل فرید نجات، رضا دهقانی، یوسف ملا کاظمی، علی خدادادی، مهران درخشان مهر و محمدامین بهرامی از اصفهان، امیرحسین یحیی‌زاده، نیما مختاری و بهنام ابراهیم نیا از مازندران، فتح الله درزی و وحید افتاری از هرمزگان، حسام سلطان‌پور از گیلان، محمد شمسی، میثم ناصری و مهرداد پورابوالقاسم از خوزستان، باقر نیاری، علی اکبر احمدی، محمد سلطانی مهر، محمدرضا خاکی، مهدی عبدالله وند، نیما داغستانی، رضا شکاری، رضا کریمی، مصطفی رخ بین‌زاده از تهران، امیر حسین رنگرز از قم و بهروز جلالیان و رضا سلیمانی از فارس هستند که باید خود را روز چهارشنبه بیستم فروردین ماه راس ساعت ۱۴ به کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در بانکوک، تیم ملی نوجوانان ایران با تیم‌های سوریه، عربستان و قطر در گروه ۴ مسابقات قرار گرفته اس و این در حالی است در این دوره ۱۶ تیم حاضر بر اساس عمکلرد خود در دوره قبلی مسابقات که در سال ۲۰۱۲ و در تهران برگزار شده بود، سیدبندی و در چهار گروه ۴ تیمی تقسیم بندی شدند.

دور نهایی این مسابقات از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و ۴ تیم بر‌تر این دوره مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷سال ۲۰۱۵ شیلی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcene8w.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما