شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 6671
طباطبایی خبر داد:

دعوت از 5 بانوی قمی به تیم ملی هندبال

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت هندبال استان قم از دعوت شدن پنج عضو تیم هندبال بانوان قم به تیم ملی هندبال بانوان کشورمان خبر داد.
دعوت از 5 بانوی قمی به تیم ملی هندبال
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: عملکرد خوب و قابل قبول بانوان هندبالیست قمی در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور موجب شد تا نظر مربیان تیم ملی نسبت به پنج نفر آنها جلب شود.

وی ادامه داد: تیم هندبال بانوان قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت هندبال استان فارس در شیراز برگزار شد، با وجود کسب مقام سوم، شایستگی زیادی برای کسب جواز صعود به لیگ دسته اول داشت.

رییس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: این تیم، دومین تیم هندبال بانوان قم بود که تشکیل و اعزام آن به رقابت‌های لیگ دسته دوم نشان از وجود استعدادهای بسیار زیاد هندبال در بین بانوان قمی است که می‌تواند در آینده نوید بخش موفقیت‌های ارزنده‌ای در هندبال قم باشد.

وی یادآور شد: تیم هندبال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که با شرکت هفت تیم برگزار شد، در مرحله گروهی بسیار موفقیت آمیز عمل کرد و با کسب نتایج قابل توجه به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت سوم شد.

طباطبایی اضافه کرد: حاصل حضور موفق این تیم در جدال با حریفان خود در این دوره از رقابت‌ها، درخشش بانوان مستعد هندبال قم بود که در نهایت پنج نفر آنها توسط مربیان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.

وی با اشاره به اسامی بانوان ملی پوش هندبال قم یادآور شد: خانم‌ها زهرا نادعلی، زهرا ایمانی راد، الناز قاسمی،‌ هاجر جعفری و طاهره اکبری پنج عضو تیم هندبال بانوان قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند که به تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

رییس هیئت هندبال استان قم با اشاره به تشکیل اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان ابراز کرد: اردوی تیم ملی هندبال بانوان در سال ۹۱ با حضور ۳۰ بازیکن از فروردین آغاز شده است و نفرات دعوت شده به تیم ملی خود را برای رقابت‌های آسیایی بزرگسالان آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۳۰ بازیکن در ‌‌نهایت به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که این تعداد تا خردادماه در تیم ملی حضور دارند اما پس از آن ۲۰ نفر در مراحل بعدی حاضر خواهند شد در حالی که فدراسیون هندبال برای هدایت ملی‌پوشان، سرمربی مجارستانی را در نظر گرفته است.

طباطبایی تصریح کرد: قم امسال دو تیم در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور دارد که یک تیم در بخش آقایان و یک تیم در بخش بانوان نماینده قم در لیگ‌های کشور خواهند بود که امیدوارم بعد از سال‌ها بتوانیم شاهد صعود نماینده‌ای از قم به لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zb0urhb08iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما