دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 22781

هرگونه ثبت نام جدید مسکن مهر درقم غیرقانونی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم هرگونه ثبت نام جدید برای مسکن مهر را در این استان غیرقانونی ذکر کرد.
هرگونه ثبت نام جدید مسکن مهر درقم غیرقانونی است
به گزارش قم نیوز، مهندس ˈمحمد رضا فرجˈ افزود: متاسفانه به تازگی برخی از شرکت های تعاونی از طرق مختلف از جمله اعلام پیامک، درج در جراید و بنر در سطح شهر اقدام به ثبت نام برای دوره های جدید مسکن مهر می کنند که این اقدام به هیچ وجه وجاهت قانونی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر وزارت راه و شهرسازی هیچ گونه پروژه جدید عملیاتی درقالب مسکن مهر و یا مسکن های اجتماعی ندارد.

وی ادامه داد: همچنین هیچگونه بخشنامه رسمی نیز برای ساخت و ساز مسکن از سوی وزارتخانه اعلام نشده و استفاده شرکت های تعاونی مسکن از عنوان وزارت راه و شهرسازی و یا اداره کل غیرقانونی است.

فرج افزود: این شرکت ها درتبلیغات دروغین خود به اعطای وام ۲۵میلیون تومانی با سود هفت درصد اشاره دارند، این در حالی است که این نوع تسهیلات قابل پرداخت برای مسکن مهر بود که با اتمام آن ، خط اعتباری آن نیز بسته شد.

وی اظهار داشت: درحال حاضر ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر برای مسکن پیش ثبت نام کرده اند ولی واحد خالی برای واگذاری به این افراد وجود ندارد و در صورت اعلام شرایط برای مسکن های اجتماعی این افراد پس از پالایش در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی تعهد اداره کل راه و شهرسازی قم برای ساخت مسکن مهر را حدود ۴۰ هزار واحد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۳۰ هزار واحد تکمیل و تحویل شده است.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی باقی مانده تیر یا مردادماه امسال واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvae8.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما