سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 22820

كودكان بخش كهك به كانون مي آيند

قم نيوز : قم نیوز: هم زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، كتابخانه سيار روستايي بخش كهك استان قم با حضور فرماندار، بخش دار و مسئولين فرهنگي استان افتتاح شد
كودكان بخش كهك به كانون مي آيند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان قم، اين مراسم كه در محل مجتمع آموزش و پرورش بخش كهك بر گزار شد، اسماعيل زارعي كوشا؛ فرماندار قم با اشاره به لزوم درنظر گرفتن مقتضيات زمان گفت: نسل جوان امروز تشنه انديشه هاي ناب شهيد مطهري مي باشد، لذا دست اندركاران امور فرهنگي بايد زمينه هاي لازم را براي آشنا نمودن اين نسل با انديشه هاي آن بزرگمرد كه در واقع انديشه هاي زلال مكتب انسان ساز اسلام است فراهم نمايند.
زارعي كوشا مسئله كتاب و كتاب خواني را يك مسئله زيربنايي براي فرهنگ عمومي عنوان كرد و افزود: تقارن هفته معلم با افتتاح اين كتابخانه سيار روستايي در كانون را بايد به فال نيك گرفت.
وي هم چنين ابراز اميدواري كرد با راه اندازي اين كتاب خانه، دانش آموزان روستايي هم با دسترسي به كتاب هاي مورد علاقه ي خود به رشد و بلوغ فرهنگي كه بايسته ي جامعه ي اسلامي است دست يابند.
باقرزادگان؛ رییس آموزش و پرورش بخش كهك نيز طي سخناني به اهمیت کتاب خوانی و بالا بردن سطح درک دانش آموزان اشاره كرد و تحلیل مسائل روز را به وسیله مطالعه كتاب توسط كودكان و نوجوانان میسر دانست .
در اين مراسم هم چنين محمد مخلصي ؛ مديركل كانون استان قم ضمن گراميداشت هفته معلم و ياد و خاطره معلم شهيد استاد مرتضي مطهري، توضيحاتي را در خصوص چگونگي فعاليت كتاب خانه سيار روستايي براي حضار ارائه داد.
وي هم چنين ابراز اميدواري كرد كه بتوانيم در سالي كه به نام اقتصاد و فرهنگ نام گرفته است با افتتاح كتاب خانه هاي كانون در جهت اعتلاي فرهنگ و رشد معرفت و دانايي كودكان و نوجوانان قدم هاي موثري برداريم.
قصه گويي «روز قسمت» توسط فهيمه مرزبان؛ مربي قصه گوي برگزيده كشوري كه به صورت استعاره نشان از روزي مي داد كه خداوند به هركس نعمتي داده است ومرغك كانون نيز در ميان پرندگان با گرفتن كتاب هاي زيبا و گوناگون از خداوند، از نعمت دانايي و رشد تفكر و تخيل بهره مند شده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzj0x.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما