سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 22848

نباید پیچ و خم های اداری انگیزه خدمت را از خیرین سلب کند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم تصریح کرد:نباید پیچ و خم های اداری،کاغذ بازی و بروکراسی انگیزه خدمت را از خیرین سلب کند.
نباید پیچ و خم های اداری انگیزه خدمت را از خیرین سلب کند
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در همایش خیرین مدرسه ساز در آموزشگاه نمونه دولتی حاج محمد یزدی، با تقدیر از تلاش های جدی خیرین در عرصه های مختلف گفت:تاکنون بسیاری از پروژه های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و فرهنگی به دست خیرین انجام شده است.

فرماندار قم تصریح کرد:اگر مساعدت خیرین در اجرای پروژه های مختلف نبود قطعا دولت در تامین اعتبارات برای اتمام بسیاری از پروژه ها با مشکلاتی مواجه می شد.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت جهادی در اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی در کشور خاطرنشان کرد:اگر رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر تاکیدات فراوانی بر مساله اقتصاد داشتند بخش عمده ای از نگاه ایشان فرهنگی است.

زارعی کوشا اظهار داشت:مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف هر یک در سایه تغییر و تحول در فرهنگ به وجود می آید از این رو امیدواریم در مورد اجرای پروژه ها به دست خیرین نیز، فرهنگ نیکوکاری در جامعه نهادینه گردد.

وی خیرین مدرسه ساز را طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت برشمرد و عنوان کرد:بسیاری از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی با تلاش خیرین در عرصه آموزش و پرورش ایجاد شده است و به حق آنان طلایه دار تعلیم و تربیت نسل های آینده هستند.

فرماندار قم یادآور شد:در برخی از موارد شاهد مشکلات و موانعی در پیشبرد اهداف خیرین در عرصه های مختلف هستیم که باید اجازه ندهیم پیچ و خم های اداری،کاغذ بازی و بروکراسی انگیزه خدمت را از خیرین سلب نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد:خیرین در عرصه تعلیم و تربیت تنها در ساخت مدارس مشارکت نداشته اند بلکه در تامین بسیایر از نیازهای دانش اموزان و امکانات آموزشی حضوری پر شور و خودجوش داشتند که باید قدردان همه تلاش های این عزیزان بود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjj0x.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما