چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 22862
مهاجم اصفهانی تیم فوتبال صبای قم:

بعید است فصل آینده در صبا بمانم

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: بعید است فصل آینده در صبا بمانم و اگر قرارداد نداشتم تیم جدیدم هم مشخص شده بود.
بعید است فصل آینده در صبا بمانم
به گزارش قم نیوز، فرید بهزادی کریمی درباره وضعیت تیم فوتبال صبا و تشکیل هیئت مدیره جدید اظهار کرد: امیدوارم هیئت مدیره جدید بتواند به تیم کمک کند و مشکلاتی که صبا فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد در فصل آینده برای تیم به وجود نیاید.

وی گفت: هنوز نیمی از مطالبات بازیکنان باقی مانده که گفته می‌شود قرار است با حضور آقای غمخوار در هیئت مدیره باشگاه پرداخت شود و ما هم کماکان منتظر پرداخت مطالبات هستیم اما شخصا امید زیادی به پرداخت زودهنگام طلبمان از باشگاه ندارم.

بازیکن گلزن صبا افزود: صبا در فصل گذشته مشکلات زیادی داشت اما امیدوارم این تغییر و تحولاتی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم در مجموع به نفع صبا تمام شود و صبا تبدیل به تیمی منظم و قدرتمند شود.

بهزادی در مورد وضعیت حضورش در صبا در فصل آینده بیان کرد: احتمال ماندنم در صبا خیلی کم است و اگر قرارداد نداشتم تیم جدیدم هم مشخص شده بود.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی دارم که گزینه‌های خوبی هستند و برای دریافت رضایت نامه‌ام باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و با این وجود بعید می‌دانم فصل آینده در صبا باقی بمانم.

مهاجم اصفهانی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس پیشنهاد دارد گفت: پرسپولیس در گذشته خواهان من بود اما در حال حاضر و برای فصل آینده هنوز از این تیم پیشنهادی دریافت نکرده‌ام و پیشنهاداتم مربوط به باشگاه‌های دیگر است.

بهزادی در مورد عملکردش در فصل گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به گلزنی در ۷ مسابقه و ۳ پاس گل در طول فصل، فکر می‌کنم عملکرد خوبی در فصل داشتم و شاید اگر آسیب دیدگی‌ها اجازه می‌داد می‌توانستیم عملکردی بهتر از این‌ها داشته باشم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8oe8.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما