چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 22874

قرائت قرآن به تنهایی نمی‌تواند به صورت کامل بر انسان تاثیر بگذارد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه قرائت قرآن به تنهایی نمی‌تواند به صورت کامل بر انسان تاثیر بگذارد گفت:این در حالی است که افراد باید قرآن را صحیح بخواند و بتوانند معارف آیات را درک کنند.
قرائت قرآن به تنهایی نمی‌تواند به صورت کامل بر انسان تاثیر بگذارد
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه خارج از اصول خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اشاره رفع شر اقوام لهب اظهار کرد: امیدواریم خداوند آزار و اذیت این گروه را از سر مسلمانان و شیعیان بردارد.

آیت الله سبحانی افزود: پیامبران معصوم هستند و تنها خداوند را پرستش می کنند و اینکه برخی از افراد پیامبران را آلوده گناه می دانند برای این است که گناهان خود را بپوشانند و از همین رو باید مسلمانان با اینگونه افراد مقابله کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اشاره به پرت کردن نجاست به سوی پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: در این زمان آیه ای نازل شد تا تمام بدن خود را پیامبر بشوید.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: رسول اکرم (ص) بهترین انسان ها را حافظان قرآن می داند و این در حالی است که افراد باید قرآن را صحیح بخواند و اینکه برخی از افراد به صورت تند آن را بخوانند در روح و جان آنها هیچ اثری ندارد.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه افراد باید قرآن را آرام بخوانند تا در روح و جانشان تاثیر بگذارد عنوان کرد: بهتر است همه افراد در روز یک بار سوره یاسین را بخوانند و این در حالی است که برخی از بزرگان دین در ماه سه بار قرآن را ختم می کرده اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc04qi.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما