چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 22913

بهترین گلزن صبای قم به پدیده مشهد پیوست

قم نيوز : قم نیوز: غلامرضا عنایتی گلزن برتر تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با جدایی از تیم فوتبال صبای قم به پدیده مشهد پیوست.
بهترین گلزن صبای قم به پدیده مشهد پیوست
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم فوتبال صبای قم تلاش خود برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را از آغاز نقل و انتقالات انجام می‌دهد و این روزها هواداران این تیم منتظر معرفی مدیرعامل و سرمربی جدید این تیم هستند اما چند بازیکن هم از این تیم در آستانه جدایی و رفتن به سایر تیم‌های لیگ برتری قرار دارند.

یکی از بهترین بازیکنان صبای قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، مهاجم سابق استقلال، ابومسلم و سپاهان اصفهان و مس کرمان یعنی غلامرضا عنایتی بود که بهترین گلزن صبا در لیگ‌های یازدهم و سیزدهم لقب گرفت.

البته در حالی که این روزها باشگاه صبای قم تمام حواس خود را به انتخاب مدیران جدید برای حضور در هیئت مدیره معطوف کرده است، این باشگاه نتوانست با بهترین گلزن خود در دوره‌های یازدهم و سیزدهم لیگ برتر فوتبال به توافق مجدد برسد و عنایتی سر از تیم پدیده مشهد درآورد.

این مهاجم با سابقه و گلزن در سه دوره رقابت‌های ۱۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان آقای گلی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و بهترین گلزن برتر تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

این مهاجم مطرح که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های سال ۲۰۰۷ آسیا را نیز دارد، برای لیگ یازدهم با قرارداد یک ساله با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان رفت و با این تیم مقام چهارم لیگ برتر و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و بعد از بازی در لیگ دوازدهم برای مس کرمان بار دیگر در لیگ سیزدهم با پیراهن صبای قم به میدان رفت و این بار با صبا مقام نهم را کسب کرد.

رضا عنایتی که فوتبال خود را از باشگاه ابومسلم مشهد آغاز کرد و با این تیم در مسابقات لیگ آزادگان و جام خلیج فارس حضور یافت، بعد از درخشش با این تیم به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران درآمد و سپس راهی فوتبال امارات و لیگ برتر این کشور شد.

این مهاجم گلزن در حالی در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان رفت و با زدن ۱۸ گل سومین گلزن برتر لیگ یازدهم بود که در لیگ سیزدهم نیز ۱۳ گل زد و بعد از کریم انصاری فرد مهاجم تراکتورسازی تبریز دومین گلزن برتر لیگ بود.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تیم تازه به لیگ برتر آمده پدیده مشهد بازی می‌کند تا همچنان به عنوان یکی از مسن ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر به فوتبال خود ادامه بدهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwy9x.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما