پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 22974

آیت‌الله جوادی‌آملی عصاره معرفتی شخصیت علامه طباطبایی(ره) است

قم نيوز : قم نیوز:رئیس دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اشاره به شخصیت بی نظیر آیت الله جوادی آملی گفت:آیت الله جوادی آملی عصاره معرفتی شخصیت علامه طباطبایی(ره) هستند و امیدواریم جهان اسلام به ویژه حوزه های علمیه مقام این عالم ربانی را درک کند.
آیت‌الله جوادی‌آملی عصاره معرفتی شخصیت علامه طباطبایی(ره) است
به گزارش قم نیوز، مرتضی نجفی قدسی که در دهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم سخن می گفت، با اشاره به اینکه همایش تفسیر قرآن کریم می تواند فضای بسیار جدیدی را در حوزه های علمیه ایجاد کند اظهار کرد: این مکان مقدس به گمان بسیاری از علما مکانی در مظان استجابت دعاست.

نجفی قدسی تصریح کرد: اکنون تکفیری ها شرایط بسیار سختی را در جهان اسلام به وجود آورده اند و امیدواریم با کمک علمای شیعه این مشکلات حل شود.

رئیس دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: وهابیت لطمه ای بسیار اساسی را به عموم مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان در سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورها وارد می کنند و به صورتی سفاکانه خون مسلمین را بر زمین می ریزند و ملت های اسلامی و عموم بزرگان کشورهای مسلمان، باید برای ریشه کنی این فساد از جامعه اسلامی اهتمام ویژه بورزند.

وی با اشاره به شخصیت بی نظیر آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: آیت الله جوادی آملی عصاره معرفتی شخصیت علامه طباطبایی(ره) هستند و امیدواریم جهان اسلام به ویژه حوزه های علمیه مقام این عالم ربانی را درک کند و از فیوضات آثار ایشان بهره مند شود.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: فردا شب، دومین شب این هماش در مدرسه آیت الله العظمی گلپایگانی با حضور مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سبحانی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم دو تن از مفسران قرآن کریم مورد تجلیل قرار می گیرند که یکی از ایشان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، صاحب تفسیر نور و دیگری آیت الله یعقوبی، صاحب تفسیر کوثر است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdon0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما