قم نيوز : قم نیوز: مطالعات ممیزی ایمنی عمومي و حريق واحدهای صنعتی مستقر درشهرکهای صنعتی قم به پايان رسيد.
مطالعات ممیزی ایمنی و حريق واحدهای صنعتی مستقر درشهرکهای صنعتی قم تدوين شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ مهندس روح الله ابراهيمي در نشست بررسي اجرايي نرم افزار مطالعات ايمني واحدهاي صنعتي با حضور نمايندگان اداره كل كار و اموراجتماعي و مركز بهداشت حرفه ايي استان در سخناني اظهارداشت: بررسي سطح ايمني واحدهاي صنعتي با هدف تدوين برنامه ايمني و رعايت آن در كليه واحدهاي صنعتي براي كاهش حوادث، ضرورتي اجتناب ناپذير و مورد تاكيد است.
وي افزود: براساس تصمیم شرکت شهرکهای صنعتی قم مبنی بر مطالعاتی با موضوع ممیزی ایمنی عمومی و حریق صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی مستقراستان، معاونت عمران و محيط زيست اين شركت با استفاده از توان تخصصي بخش خصوصي اقدام به بررسي كارشناسي وضعيت ايمني عمومي و حريق واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي استان نمود.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم بيان داشت: اين مطالعات در سه فازجمع آوری و دسته بندی اطلاعات اولیه، انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اطلاعات مربوط به ایمنی حریق و تهيه نرم افزارمربوطه و تهیه گزارش نهایی در كمتر از يكسال تدوين و در اختيار اين شركت قرارگرفت.
وي ادامه داد: كليه نتايج اين مطالعه در قالب نرم افزاري ارائه شده است كه مي توان براساس تغييرات صورت گرفته در واحدهاي صنعتي اطلاعات آنها را به روز رساني كرده و يا در صورت لزوم اطلاعات بيشتر مورد نياز سازمان ها و ادارات استان را در آن جانمايي نمود.
مهندس ابراهيمي اضافه كرد: از ديگر مزيت هاي اين مطالعات تدوين شناسنامه ايمني و حريق واحدهاي صنعتي است تا ضمن شناسايي نقاط ضعف و آسيب پذيري واحدهاي صنعتي، مراتبط جهت رفع به ايشان اعلام مي گردد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchivni.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما