قم نيوز : قم نیوز: نشستی جهت تشریح فعالیت ها و چشم انداز گروه پژوهشی سازه های سبک و نیز هم اندیشی با مسئولان دستگاه ها اجرائی و شرکت‌های دولتی و خصوصی عمرانی در سالن اندیشه دانشگاه قم برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی دانشگاه و شرکت‌های عمرانی در دانشگاه قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این نشست که با حضور قائم مقام شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان قم، نمایندگان شرکت کیسون، مسئولان شهرداری واستانداری برگزار گردید،محمدرضا عدل پرور با تشریح فعالیت‌های این گروه و با توجه به تراکم بسیار زیادکاری مسئولین محترم استانی درحل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، پیشنهاداتی پیرامون نحوه همکاری با دستگاه های اجرائی مبنی بر ارائه تفکرات علمی بصورت مشاوره و یا انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی ارائه کرد.

رئیس گروه پژوهشی سازه های سبک افزود: براساس بخش۲ دستورالعمل اجرائی بند ۶۶۱ قانون بودجه که شرکت ها و بانک‌های موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری جهت عمل به موضوع این سیاست‌ها، موظف اند بین یک تا ۳ درصد از بودجه مصوب خود را محاسبه و در جداول بودجه مصوب در مجامع عمومی ذیل سر فصل پژوهش منظور کنند.

وی خاطر نشان کرد:لذا مقرر شد از محل این بودجه، جهت همکاری و در جهت رفع نیاز های دستگاه های اجرائی و شرکتهای دولتی و خصوصی مقدمات انعقاد قراردادهایی در همین راستا و در چار چوب قانون، توسط گروه پژوهشی سازه‌های سبک فراهم گردد.

عدل پرور تصریح کرد: با تعامل خوب ارگان‌های مربوطه با دانشگاه قم می‌توان از این فرصت کم نظیر نهایت بهره برداری جهت برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه را فراهم کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceo78w.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما