شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 23021

الگوی مصرف آب درقم باید اصلاح شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خواستار اصلاح جدی الگوی مصرف آب دراین استان شد.
الگوی مصرف آب درقم باید اصلاح شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز شنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه قم با بیان اینکه برای رسیدن آب سرشاخه های دز به استان ، شش دولت زحمات زیادی کشیدند، افزود: مردم باید به این زحمات توجه کرده و قدر آب مصرفی خود را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه باید در مصرف بهینه آب تدبیر جدی داشت ادامه داد: متاسفانه ۸۰ درصد آب در قم مصارف کشاورزی دارد که باید این مقدار کم شود.

صالحی منش با بیان اینکه آموزه های دینی و شرایط اقلیمی خاص استان قم اقتضاء می کند تا مردم در صرفه جویی دقت کنند افزود: صدا و سیما باید برای تبلیغ مدیریت مصرف بیشتر تلاش کرده و در این زمینه با نهادهای مرتبط همکاری کند.

وی گفت: منابع کشور امانتی است که در اختیار نسل امروز است و باید آن را برای نسلهای بعد نیز حفظ کرد.

صالحی منش درادامه با اشاره به تحولات اخیر بخش بهداشت کشور و توجه به حقوق بیماران افزود: اگر قبل از ثبت نام هدفمندی این تغییرات ایجاد شده بود، رغبت برای ثبت نام مرحله دوم هدفمندی کاهش

می یافت.

وی گفت: مردم اگر ببینند که سرمایه آنان در اختیار رفاه و رفع مشکلاتشان و انصراف آنان به نفع سرانه ملی است برای کمک به منابع کشور پیش قدم می شوند.

صالحی منش گفت: مردم تاکنون از اجرای مرحله دوم رضایت داشته و در استان قم نیز این طرح نسبتا موفق بوده است.

جلسه ستاد هدفمندی یارانه قم با حضور مسوولان استان برای ارائه گزارش عملکرد و هماهنگی در زمینه اجرای بهتر هدفمندی برگزار شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzvni.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما