شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 23049

مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال قم از سد حریفان گذشتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های مدعی قهرمانی در هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم موفق به شکست حریفان خود شدند.
مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال قم از سد حریفان گذشتند
به گزارش قم نیوز، ششمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم امروز در حالی پایان یافت که تیم‌های بالانشین پیروزان نیروگاه و ایرانجوان که فعلا بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم جدول هستند موفق به شکست حریفان خود شدند.

این هفته تیم فوتبال پیام نیز نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و خود را به فاصله سه امتیازی تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی رساند، ضمن اینکه شکست تیم مبتکر در این هفته یکی از نتایج دور از انتظار و غیر قابل تصور بود که برابر تیم افشید رقم خورد.

در بازی‌های برگزار شده این هفته تیم فوتبال ایرانجوان صدرنشین جدول رده‌بندی در جدال با تیم فوتبال کیان نوین که در انتهای جدول قرار دارد بازی کاملا برتری ارائه کرد و توانست با چهار گل حریف قعرنشین خود را شکست داده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

تیم فوتبال پیروزان نیروگاه نیز که هفته قبل صدر جدول را به تیم ایرانجوان داده بود در تلاش برای تعقیب رقیب سرسخت خود این هفته میهمان تیم فوتبال ارم ساز وحدت بود که همچون تیم ایرانجوان ۴ بار دروازه تیم ارم ساز را گشود اما دو گل نیز دریافت کرد تا در نهایت سه امتیاز را با کسب برتری ۴ بر ۲ به دست بیاورد.

فوتبالیست‌های تیم ناشناخته باقرآباد جعفریه نیز که به تازگی حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم را تجربه می‌کنند در هفته ششم این بازی‌ها دست به کار بزرگی زده و در مجموعه ورزشی تختی قم تیم آریا را با حساب ۳ بر یک شکست دادند.

دیدار تیم‌های فوتبال افشید و مبتکر نیز از بازی‌های جذاب و پرگل هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که در پایان این مسابقه تیم افشید توانست با حساب ۳ بر یک میزبان خود را شکست داده و به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یابد.

در نهایت آخرین دیدار هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم را تیم‌های پیام و افشین برگزار کردند که این دیدار نیز دو گل در برداشت و هر دو گل سهم تیم پیام بود تا برتری ۲ بر صفر این تیم موجب صعود پیامی‌ها به مکان سوم جدول رده بندی لیگ قم شود.

بدین ترتیب در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم تا پایان هفته ششم تیم‌های ایرانجوان و پیروزان نیروگاه با ۱۵ امتیاز اول و دوم هستند و تیم فوتبال پیام با کسب ۱۲ امتیاز مکان سوم جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwvni.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما