يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 23075

یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با سخنرانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و باحضور خانواده‌های شهدای این مدرسه برگزار شد.
یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی شنبه شب با سخنرانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم با حضور طلاب مدرسه علمیه حقانی و خانواده‌های شهدای این مدرسه در نمازخانه مدرسه علمیه حقانی برگزار شد.

پخش کلیپ و نماهنگ از سخنان رهبری معظم انقلاب و دوران جنگ تحمیلی به همراه مدیحه سرایی از دیگر بخش‌های مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی بود.

سردار پور جمشیدیان مشاور عالی فرمانده کل سپاه سخنران این مراسم و به تبیین دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندکان اسلام در دفاع از کشور اسلامی ایران پرداخت.

وی با بیان این‌که دشمن قدرت ولایت فقیه، تفکر بسیجی و حضور مردم را محاسبه نکرده بود، گفت: رشادت‌های جوانان بسیجی و رزمندگان ما سبب شد تا دشمن به اهداف خود نرسد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه حضور مردمی و تفکر بسیجی را برگفته از قرآن و فرهنگ عاشورا دانست و اظهار کرد: تنها قرآن است که می‌فرماید: جمعیت اندک می‌تواند جمعیت انبوه را شکست دهد و این مسأله در هیچ دانشگاه نظامی جهان قابل تدریس و توجیه نیست.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که برخی از عملیات‌های ما در تاریخ نظامی گری دنیا بی نظیر است،‌ ابراز داشت: جنگ در شب و عملیات در باتلاق از ابتکارات جوانان ما در دوران دفاع مقدس بود که در تاریخ جنگ‌ها بی نظیر است.

پور جمشیدیان با بیان این‌که هیچ‌گاه عده و عُده ما در جنگ بیشتر از دشمن نبود، اظهار کرد: رزمندگان ما ۳۴ روز در خرمشهر با دست خالی در برابر دشمن ایستادند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده‌های شهید سید محسن روحانی، شهید مهدی مقدسی و شهید محمدرضا انصاری از شهدای مدرسه علمیه حقانی توسط سردار پور جمشیدیان تجلیل به عمل آمد.

همچنین نمایشگاهی نمادین از دستاوردهای علمی، نظامی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در حیاط مدرسه علمیه حقانی برای بازدید علاقه‌مندان دایر بود.

گفتنی است، دومین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی، یکشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری برگزار می شود
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcgnz9x.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما