يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 23094

مسجد جامع قم امسال پذیرای ۲ هزار معتکف است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه قم گفت: طبق فتاوا مساجد جامع اولویت اول برای اعتکاف بوده و مسجد جامع قم امسال ویژه ۲هزار نفر از برادران است.
مسجد جامع قم امسال پذیرای ۲ هزار معتکف است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی با بیان اینکه امسال مسجد جامع قم پذیرای ۲ هزار معتکف است، اظهار کرد: مساجد از بقاع متبرکه هستند که برای ایام مختلف از سوی اداره کل اوقاف برنامه‌های فرهنگی مناسبتی را در دستور کار داریم ولی در ایام اعتکاف برنامه ریزی اصلی با ستاد اعتکاف است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف از روز ۱۳ رجب به مدت سه شبانه روز برگزار می‌شود، افزود: طبق فتاوا مساجد جامع اولویت اول برای اعتکاف بوده و مسجد جامع قم امسال پذیرای ۲هزار نفر از برادران است.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای ادای فریضه اعتکاف در زمان‌های تعیین شده از طریق اطلاع رسانی‌های به عمل آمده توسط ستاد اعتکاف ثبت نام کرده و سبق سهمیه بندی‌ها به مساجد معرفی می‌شوند.

عزیزی عنوان کرد: دستور اولیه اعتکاف حضور در مسجد جامع شهر است اما از آنجایی که شهر بزرگ بوده و یک مسجد پاسخگو نیست، با نظر علما در مساجد دیگر نیز می‌توانند برای اعتکاف حضور یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkvni.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما