کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساماندهی بلوار زائر سبب کاهش ترافیک شهری قم می‎‌شود

خبرگزاری تسنیم , 21 ارديبهشت 1393 ساعت 17:15

قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ساماندهی این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و سبب کاهش ترافیک شهری می‌شود و باید موضوع بازسازی ادامه مسیر تا پردیسان نیز دنبال شود.


به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم با اشاره به بلوار زائر اظهار کرد: این بلوار را بین پنج منطقه شهری قم تقسیم بندی کرده‌ایم تا بتوانیم ساماندهی مناسبی در آنجا داشته باشیم.

وی افزود: باید در این بلوار فنس کوبی و زیباسازی صورت گیرد که مورد تاکید شهردار نیز بوده است و از این رو انتظار است تا به صورت جدی فعال شویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از موضوعات در بلوار زائر، فضای سبز است که منطقه دو با ساماندهی و همچنین گسترش بوستان امام رضا(ع) در این زمینه اقدام می کند.

معصومی بیان کرد: همچنین شهرداری منطقه چهار موضوع تملک و ایجاد فضا برای ادامه مسیر بلوار زائر را پیگیری خواهد کرد تا به عنوان مسیر آزاد شمال به جنوب شهر قم فعال باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تاکید کرد: با همت شهرداری‌های مناطق باید ساماندهی بلوار زائر از جمله فضای سبز، زیباسازی، فنس‌کوبی و مباحث ترافیکی تا قبل از نیمه شعبان به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: ساماندهی این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و سبب کاهش ترافیک شهری می‌شود و باید موضوع بازسازی ادامه مسیر تا پردیسان نیز دنبال شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 23111

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23111/ساماندهی-بلوار-زائر-سبب-کاهش-ترافیک-شهری-قم-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir