يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 23111

ساماندهی بلوار زائر سبب کاهش ترافیک شهری قم می‎‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ساماندهی این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و سبب کاهش ترافیک شهری می‌شود و باید موضوع بازسازی ادامه مسیر تا پردیسان نیز دنبال شود.
ساماندهی بلوار زائر سبب کاهش ترافیک شهری قم می‎‌شود
به گزارش قم نیوز، مسیح الله معصومی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم با اشاره به بلوار زائر اظهار کرد: این بلوار را بین پنج منطقه شهری قم تقسیم بندی کرده‌ایم تا بتوانیم ساماندهی مناسبی در آنجا داشته باشیم.

وی افزود: باید در این بلوار فنس کوبی و زیباسازی صورت گیرد که مورد تاکید شهردار نیز بوده است و از این رو انتظار است تا به صورت جدی فعال شویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از موضوعات در بلوار زائر، فضای سبز است که منطقه دو با ساماندهی و همچنین گسترش بوستان امام رضا(ع) در این زمینه اقدام می کند.

معصومی بیان کرد: همچنین شهرداری منطقه چهار موضوع تملک و ایجاد فضا برای ادامه مسیر بلوار زائر را پیگیری خواهد کرد تا به عنوان مسیر آزاد شمال به جنوب شهر قم فعال باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تاکید کرد: با همت شهرداری‌های مناطق باید ساماندهی بلوار زائر از جمله فضای سبز، زیباسازی، فنس‌کوبی و مباحث ترافیکی تا قبل از نیمه شعبان به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: ساماندهی این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و سبب کاهش ترافیک شهری می‌شود و باید موضوع بازسازی ادامه مسیر تا پردیسان نیز دنبال شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzzni.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما