?>?> قم نیوز - عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس , 21 ارديبهشت 1393 ساعت 17:08

قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه باید با روحیه و عزم جهادی بر مشکلات اقتصادی فائق آمد، گفت: عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در نشست تخصصی مدیران کل، معاونین اقتصادی و نظارت مالی منطقه یک کشور که در محل اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج روحیه و فرهنگ جهادی برای غلبه بر مشکلات تصریح کرد: با عزم و همدلی و روحیه ایثار و گذشت توانستیم در جنگ نابرابر هشت ساله بر دشمن پیروز شویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز باید با همین عزم و روحیه بر مشکلات اقتصادی فائق آمد، به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر آسیب‌ها و تهدیدات دشمن بیمه خواهد کرد.

استاندار قم با مهم برشمردن وظایف آحاد مردم و مسؤلان در بحث اقتصاد مقاومتی، وظیفه دستگاه‌های مالی و نظارتی در این زمینه را خطیر دانست و افزود: همت جهادی و نظم و انضباط مالی، زمینه‌ساز اقتصاد مقاومتی است.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به سیر رو به رشد شاخص‌های اقتصادی کشور و برنامه‌های دولت برای شتاب‌بخشی به این روند، حرکت هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده برای رسیدن به اهداف اصلی سند چشم‌انداز و دیگر اسناد بالا دستی توسعه را یادآور شد و گفت: شفاف سازی قوانین و مقررات و حذف موانع و بروکراسی‌های دست و پاگیر می‌تواند ما را سریع‌تر به این اهداف برساند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 23123

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23123/عزم-جهادی-زمینه-ساز-تحقق-اقتصاد-مقاومتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir