يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 23123

عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه باید با روحیه و عزم جهادی بر مشکلات اقتصادی فائق آمد، گفت: عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
عزم جهادی زمینه‌ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در نشست تخصصی مدیران کل، معاونین اقتصادی و نظارت مالی منطقه یک کشور که در محل اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج روحیه و فرهنگ جهادی برای غلبه بر مشکلات تصریح کرد: با عزم و همدلی و روحیه ایثار و گذشت توانستیم در جنگ نابرابر هشت ساله بر دشمن پیروز شویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز باید با همین عزم و روحیه بر مشکلات اقتصادی فائق آمد، به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر آسیب‌ها و تهدیدات دشمن بیمه خواهد کرد.

استاندار قم با مهم برشمردن وظایف آحاد مردم و مسؤلان در بحث اقتصاد مقاومتی، وظیفه دستگاه‌های مالی و نظارتی در این زمینه را خطیر دانست و افزود: همت جهادی و نظم و انضباط مالی، زمینه‌ساز اقتصاد مقاومتی است.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به سیر رو به رشد شاخص‌های اقتصادی کشور و برنامه‌های دولت برای شتاب‌بخشی به این روند، حرکت هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده برای رسیدن به اهداف اصلی سند چشم‌انداز و دیگر اسناد بالا دستی توسعه را یادآور شد و گفت: شفاف سازی قوانین و مقررات و حذف موانع و بروکراسی‌های دست و پاگیر می‌تواند ما را سریع‌تر به این اهداف برساند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcae6nu.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما