شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 21711

بانک‌ها زمینه رونق سرمایه‌گذاری در استان قم را فراهم کنند

قم نيوز : قم نیوز :استاندار قم با اشاره به نقش بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در توسعه و پیشرفت استان، تلاش جدی این واحدها در رونق بخشی به روند سرمایه‌گذاری در استان را خواستار شد.
بانک‌ها زمینه رونق سرمایه‌گذاری در استان قم را فراهم کنند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با بیان اینکه بانک‌ها بازوی اقتصادی حکومت در انجام پروژه‌های کلان اقتصادی هستند اظهار کرد: بانک‌های دولتی استان باید بیش از پیش مجموعه دولت را در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی یاری دهند.

وی با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات بانک‌های دولتی استان قم در پروژه‌های عمرانی افزود:‌ مدیران بانک‌ها باید علاوه بر تلاش در راستای جذب حداکثری منابع و اعتبارات ملی، باید زمینه‌های رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را فراهم کنند.

استاندار قم اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را در توسعه و پیشرفت استان قم بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران باید با سرعت بیشتری انجام شود.

صالحی‌منش با اشاره به مشکلات مالی گریبان‌گیر واحدهای صنعتی در دوران رکود اقتصادی و افزایش معوقات بانکی ناشی از این مشکل، بر لزوم برنامه ریزی مناسب در راستای شناسایی واحدهای نیازمند و برخورد با هر گونه سوء استفاده و رانت خواری در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8zb5.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما