چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 23241

تغییرات ایجاد شده در مسجد جمکران محسوس است

قم نيوز : قم نیوز: استاندر قم با بیان این‌که با بیان این‌که توسعه مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه عظیم تشیع نیاز به همکاری و همدردی مسؤولان و مردم دارد، گفت: نیاز است همدلی و همیاری مدیران استان در راستای تحقق اهداف آستانه مقدس جمکران به بهترین نحو صورت پذیرد.
تغییرات ایجاد شده در مسجد جمکران محسوس است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائرین ویژه جشن‌های نیمه شعبان استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزارشد، با بیان این که پیشرفت کارها با همکاری مؤسسات و نهادها حاصل می‌شود، گفت: وفاق، همدلی و وحدت اگر باشد، کارها به بهترین نحو انجام می‌شود.
وی افزود: کمبود بودجه و منابع مالی را باید با عمل به تکلیف و همدلی جبران کرد و همیشه منتظر این نباشیم که بودجه یا منبعی به کمک ما بیاید.
استاندار قم با اشاره به این‌که مراسم میلاد در قم همیشه با یک توجه خاصی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم قم عنایت خاص به اهل‌بیت(ع) و پایگاه اهل‌بیت(ع) دارند و حتی امام خمینی(ه) هم توجه ویژه‌ای نسبت به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان داشت.
حجت الاسلام صالحی‌منش ادامه داد: امروز نیز حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان به عنوان نماینده رهبری با یک دلسوزی خاص و چینش افراد پرتوان وارد کار شده‌اند و تغییراتی در مسجد ایجاد شده که به صورت کاملا محسوس به چشم می خورد.
وی با بیان این‌که توسعه مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه عظیم تشیع نیاز به همکاری و همدردی مسؤولان و مردم دارد، خاطرنشان کرد: این همکاری و همدلی سبب می‌شود جشن‌ها و برنامه‌های خوبی در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شود.
استاندار قم در پایان تصریح کرد: نیاز است همدلی و همیاری مدیران استان در راستای تحقق اهداف آستانه مقدس جمکران به بهترین نحو صورت پذیرد تا رضایت خداوند و امام عصر(عج) در این مسیر محقق گردد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb85b5.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما