کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دغدغه‌های مددجویان کمیته امداد رفع شود

خبرگزاری مهر , 22 ارديبهشت 1393 ساعت 9:09

قم نیوز: استاندار قم بر لزوم تلاش برای رفع دغدغه‌های تحصیل، اشتغال و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش شامگاه یکشنبه در همایش همای رحمت که با حضور ایتام و حامیان آنها در سالن مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیر خدمت رسانی به محرومان جامعه اظهار کرد: کمیته امداد مورد اهتمام حضرت امام و مقام معظم رهبری و مورد اعتماد ملت ایران بوده و هست.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانسته امروز در کشور نقش بسیار خوبی در کمک به محرومان و مستضعفان داشته باشد و در همه زمینه‌ها با تبعیت از سیره امیرالمومنین علیه السلام کارهای خیرخواهانه انجام دهد.

استاندار قم با بیان اینکه کمیته امداد در رسیدگی به وضع محرومان و ایتام کارهای خوبی سامان داده است اظهار کرد: امروز کمیته امداد به بهترین وجه و آبرومندانه خدمات خودش را ارائه می‌دهد و من لازم می‌دانم از مردم و روحانیت و نیز مراجع بزرگ تقلید که حقی بر گردن شهر و مردم قم و ملت ایران و مسلمانان دارند سپاسگزاری کنم.

حجت‌الاسلام صالحی منش با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم جشن گفت: امیدوارم این ایام برای همه ایتام و مستضعفان به معنای واقعی عید باشد؛ ایتام در تحصیل موفق باشند، خانواده ها اشتغال پیدا کنند و محرومان دغدغه‌ای نداشته باشند و خوشبختانه امروز مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در مسیر رفع دغدغه‌های محرومان است.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 23132

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/23132/دغدغه-های-مددجویان-کمیته-امداد-رفع-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir