دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 23132

دغدغه‌های مددجویان کمیته امداد رفع شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر لزوم تلاش برای رفع دغدغه‌های تحصیل، اشتغال و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد.
دغدغه‌های مددجویان کمیته امداد رفع شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش شامگاه یکشنبه در همایش همای رحمت که با حضور ایتام و حامیان آنها در سالن مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیر خدمت رسانی به محرومان جامعه اظهار کرد: کمیته امداد مورد اهتمام حضرت امام و مقام معظم رهبری و مورد اعتماد ملت ایران بوده و هست.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) توانسته امروز در کشور نقش بسیار خوبی در کمک به محرومان و مستضعفان داشته باشد و در همه زمینه‌ها با تبعیت از سیره امیرالمومنین علیه السلام کارهای خیرخواهانه انجام دهد.

استاندار قم با بیان اینکه کمیته امداد در رسیدگی به وضع محرومان و ایتام کارهای خوبی سامان داده است اظهار کرد: امروز کمیته امداد به بهترین وجه و آبرومندانه خدمات خودش را ارائه می‌دهد و من لازم می‌دانم از مردم و روحانیت و نیز مراجع بزرگ تقلید که حقی بر گردن شهر و مردم قم و ملت ایران و مسلمانان دارند سپاسگزاری کنم.

حجت‌الاسلام صالحی منش با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم جشن گفت: امیدوارم این ایام برای همه ایتام و مستضعفان به معنای واقعی عید باشد؛ ایتام در تحصیل موفق باشند، خانواده ها اشتغال پیدا کنند و محرومان دغدغه‌ای نداشته باشند و خوشبختانه امروز مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در مسیر رفع دغدغه‌های محرومان است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcau6nu.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما