قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت کشور باید با در نظر گرفتن حساسیت‌های موجود، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کند که با مشکل بدحجابی مقابله و این معضل برطرف شود.
وزارت کشور مشکل بدحجابی را با در نظر گرفتن حساسیت‌های موجود حل کند
به گزارش قم نیوز به نقل از دفتر مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت اظهار کرد: ارتباط بین علما و حوزه‌های علمیه با وزارت کشور دامنه وسیعی دارد و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، مشاورت وزیر در امور روحانیت را کاری مهم و در عین حال مفید توصیف کرد و با ذکر برخی از انتظارات و خواسته‌های مراجع تقلید و علما و بزرگان حوزه از وزارت کشور، تلاش برای برچیدن معضل بدحجابی را یکی از این انتظارات مهم عنوان کرد.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به متفاوت بودن نظرات افراد در مواجهه با بدحجابی که قائل به کار فرهنگی یا برخورد سلبی هستند تصریح کرد: وزارت کشور باید با در نظر گرفتن حساسیت‌های موجود، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کند که با مشکل بدحجابی مقابله و این معضل برطرف شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح برخی مشکلاتی که در استانداری‌ها و فرمانداری‌های کشور وجود دارد، تلاش برای رفع دغدغه‌های دلسوزانه علما و بزرگان و استادان حوزه‌های علمیه را اقدامی مهم در مسیر دیندار شدن جامعه دانست و برای مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca66nu.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما