دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 23159

اعزام تیم بانوان قم به مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام بانوان دو و میدانی کار قم به رقابت های قهرمانی آغاز فصل دو و میدانی کشور خبر داد.
اعزام تیم بانوان قم به مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور
به گزارش قم نیوز، علی رضایی تصریح کرد: بعد از موفقیت بسیار ارزنده ای که مردان دو و میدانی کار قم در مسابقات آغاز فصل دو و میدانی مردان کشور به دست آوردند اکنون نوبت به بانوان توانمند قم است که در رقابت های ویژه بانوان موفق ظاهر شوند.

وی ادامه داد: رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور در بخش آقایان دو هفته قبل به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید و طی آن حاصل تلاش تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به این مسابقات کسب چهار مدال خوشرنگ بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: قرار است بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان رقابت های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور این هفته به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی انقلاب در مواد و رشته های مختلف برگزار شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که وضعیت دو و میدانی کاران قم برای حضور در بازی های آسیایی چگونه است، اضافه کرد: خوشبختانه با نتایجی که در رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور رقم خورد ما اکنون این شانس را داریم که در دو رشته در بازی های آسیایی نماینده داشته باشیم.

رضایی با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی برای شناخت برترین های دو و میدانی کشور برای حضور در بازی های آسیایی افزود: فدراسیون با وجود همه تنگناهای مالی که داشت اردوها را برگزار کرده است و بر این اساس برخی از ورزشکاران در تهران تمرین می کنند و گروهی دیگر نیز در شهرستان‌ها به تمرینات خود برای حضور موفق در این بازی ها می پردازند.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه احسان حدادی در کیش تمریناتش را پی گرفته است، لیلی رجبی هم قرار است در بلاروس برنامه‌های آماده‌سازی خود را پی بگیرد و برادران صمیمی و پرتابی‌ها در تهران اردو تشکیل داده‌اند و پرشی‌ها نیز که در بین آنها محمدمحسن ربانی نماینده شایسته دو و میدانی قم حضور دارد با جدیت برای کسب مدال از بازی های آسیایی تمرین می کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه محمدمحسن ربانی در تهران تمرین می‌کند، یاد آور شد: خوشبختانه این ورزشکار ارزنده توانست در رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور از مانع ۵ متر و ۱۰ سانتیمتر با موفقیت عبور کرده و به مقام قهرمانی دست یابد و با دست یابی به ورودی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون دو و میدانی حضور خود را در بازی های آسیایی مسجل کند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhve8.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما