سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 23184

نخستین همایش پدران آسمانی در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین همایش بزرگ پدران آسمانی و فرزندان نخبه شاهد در سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) صبح امروز با حضور بیش از یک‌هزار پدر شهید در سالن همایش‌های مجتمع عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.
نخستین همایش پدران آسمانی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، نخستین همایش بزرگ پدران آسمانی و فرزندان نخبه شاهد در سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) صبح امروز با حضور بیش از یکهزار پدر شهید در سالن همایش‌های مجتمع عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.

ابتدای این مراسم دلشاد از مداحان آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) ابیاتی در وصف امام خوبان خواند.

سید جواد هاشمی با تبریک سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) و بزرگداشت روز پدر اظهار کرد: علی (ع) مظهر مردانگی و ایستادگی است که درس آگاهی و بصیرت را به همه ما به ودیعه نهاد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: در سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) که روز پدر نامگذاری شده است بنیاد شهید قم در نظر دارد این مراسم نورانی را با هدف تجلیل از مقام شامخ پدران شهدا برنامه ریزی نمود.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم تعداد ۱۲۲۵ پدر شهید در قید حیات‌اند که در این مراسم از پدران شاهدی که ملقب به نام‌های علی، حیدر و مرتضی باشند، تجلیل می‌شود.

آیت الله نوری همدانی نیز در این مراسم با اشاره به به جانفشانی خانواده‌های شهدا در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نباید فرهنگ جهاد و شهادت و خاطرات آن دلاورمردان و دریادلان فراموش شود چرا که ما تا ابدیت مدیون خون شهدا هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه خانواده‌های شهدا باید در جامعه مورد تکریم و احترام باشند، گفت: باید بدانیم همه امنیت و قدرت امرروز را مرهون خون شهدائیم و پدران، مادران و همسران شهدا خدمت بزرگی به انقلاب و اسلام کردند آن‌ها را لباس رزم بر تن فرزندان خود پوشاندند و به عنوان هدایایی به خدا سپردند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchkzni.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما