چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 23199

کسی در باشگاه صبا پاسخگوی بازیکنان نیست

قم نيوز : قم نیوز: هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم گفت: کسی در باشگاه صبا پاسخگوی بازیکنان نیست و مشخص نیست تکلیف مطالبات بازیکنان چه می‌شود.
کسی در باشگاه صبا پاسخگوی بازیکنان نیست
به گزارش قم نیوز، امروز خبری مبنی بر عقد قرارداد ۲ ساله اکبر صادقی با باشگاه پدیده مشهد و پایان کار وی با صبا منتشر شد تا نمایانگر پایان دوران حضور صادقی در صبای قم باشد.

وی که در زمان حضور عبدالله ویسی در صبا به جمع صبایی‌ها پیوست همواره از مهره‌های کلیدی خط میانی صبا محسوب می‌شد و در این مدت بازی های خوبی برای نماینده قم در لیگ برتر فوتبال کشور انجام داد.

به بهانه انتشار خبر پیوستن وی به پدیده مشهد با وی گفت‌و‌گویی در این زمینه انجام داده‌ایم که از نظر می‌گذرانید:

تسنیم: خبر قراردادتان با باشگاه پدیده مشهد صحت دارد؟
صادقی: بله. تصمیم خود را برای حضور در پدیده گرفته‌ام و با توجه به پایان قراردادم با صبا به صورت آزاد با پدیده مشهد قرارداد بستم.

تسنیم: منتظر تماس صبا برای تمدید قراردادتان نماندید؟
صادقی: در باشگاه صبا اصلا کسب جواب ما را نمی‌دهد و هیچ تماسی از این باشگاه بعد از پایان لیگ بر‌تر با ما برقرار نشده است.

هم من و هم دیگر بازیکنان فصل سختی در صبا داشتیم و به همین خاطر به صورت جدی به پیشنهاد تیم‌های دیگر فکر کردم زیرا می‌خواستم در جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم.

تسنیم: یعنی وضعیت صبا این قدر بد بود؟
صادقی: ببینید باشگاه صبا هنوز بلاتکلیف است و مدیرعامل هم ندارد. بازیکن حرفه‌ای به دنبال شرایطی است که رشد کند و با خیال آسوده به حرفه‌اش ادامه داد.

این کاملا مشخص و واضح است که من علاقه زیادی به صبا دارم و داشته‌ام اما نمی‌توانم بنشینم و همه پیشنهاداتم را رد کنم به امید اینکه صبا با این طریقه پول دادن با من تماس بگیرد.

تسنیم: چرا پدیده مشهد؟ عنایتی شما را به رفتن به مشهد ترغیب کرد؟
صادقی: عنایتی دوست و بزرگ‌تر من است و باید بگویم حضور ایشان در پدیده و پیشنهاد او بی‌تاثیر نبود زیرا پدیده باشگاهی است که به بخش خصوصی وابسته است و مشکلاتی که تیم‌های دولتی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در آن وجود ندارد.

در چنین شرایطی بازیکن می‌تواند با آرامش به فوتبال و موفقیت تیمش فکر کند و ذهنش دائم درگیر این نیست که طلبش چه می‌شود و پولش را چه وقت می‌دهند.

شرایط در فصل گذشته برای ما سخت بود چنان که گاهی اوقات ۲ روز تمرین بود و یک هفته تمرین تعطیل می‌شد و این شرایط برای بازیکن حرفه‌ای اصلا خوب نیست.

تسنیم: با حضور غمخوار در هیئت مدیره شرایط برای صبا بهتر نمی‌شد؟

صادقی: شاید در آینده این اتفاق رخ دهد اما در حال حاضر ما فقط ۳۷ درصد از پولمان را گرفته‌ایم و تکلیف ۶۷ درصد دیگر مشخص نیست.

باشگاه با ما هیچ تماسی چه برای قرارداد جدید و چه برای طلب‌هایمان نمی‌گیرد و هر تماسی که بین بازیکنان و باشگاه برقرار می‌شود از جانب بازیکنان است که دنبال مطالباتشان هستند.

مشکل اینجاست که ما نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم چون تیم هنوز مدیرعامل هم ندارد و فقط هیئت مدیره‌اش مشخص شده است.

تا حالا هم احترام باشگاه را حفظ کرده‌ایم و دیگر نمی‌دانیم چه باید بکنیم و آیا کار درستی است که به کمیته انضباطی شکایت بکنیم یا نه.

تسنیم: پس اکبر صادقی را پس از سال‌های حضور در صبا با پیراهن پدیده می‌بینیم.

صادقی: بله. من پدیده را با مشورت انتخاب کردم و دوست داشتم پس از یک فصل سخت و دشوار در تیمی بازی کنم که شرایط متفاوت و دلخواهم را داشته باشد و البته برای صبا هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnf0x.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما