چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 23227

آرزوی تقدیم مدال قهرمانی ناشنوای قمی به رهبر انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان کاراته‌کای قمی که در مسابقات المپیک تابستانی 2013 خوش درخشیده است این روزها آرزو دارد که به دیدار رهبر انقلاب برود و مدال قهرمانی‌اش را به معظم‌له تقدیم کند.
آرزوی تقدیم مدال قهرمانی ناشنوای قمی به رهبر انقلاب
به گزارش قم نیوز، کتابچه خاطراتش را که ورق بزنی کارنامه درخشان او را در کاراته خواهی دید. سه سال عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان، ۱۴ قهرمانی کشور و ۸ مدال طلا از جمله افتخاراتی است که در کارنامه او خودنمایی می‌کند.

سال گذشته بود که در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم در پیکارهای کاراته فرنگی قهرمانی المپیک ناشنوایان جهان در کشور بلغارستان از او با عنوان یکی از مدال آوران تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان سخن به میان آمد و با تلاشی وصف ناپذیر نام ایران را به عنوان قهرمان کاراته المپیک ناشنوایان جهان ثبت کرد.

در این دوره از مبارزات،در وزن خود در نخستین مبارزه باید به مصاف حریفی از کشور چین تایپه می‌رفت تا گام نخست برای موفقیت در این رقابت‌ها را بردارد اما این مبارزه نزدیک و نفس‌گیر به سود حریف به پایان رسید و جدایی نماینده قم در این رقابت‌ها کار خود را با باخت آغاز کرد ولی این باخت یک شروع بود، شروعی که غیرت او را بیش از پیش بر انگیخت تا پرچم کشورش را غیورانه در جهان بالا ببرد.

این شکست موجب شد تا با همتی دوچندان برای کسب مدال تلاش کند و بدین ترتیب دیگر شکستی را متحمل نشود.

جدایی از حضور چهره‌های مطرحی در گروه رقابتی خود یاد می‌کند و می‌گوید: تلاش کردم تمام توانم را برای کسب مدال افتخار به کار بگیرم.

این کاراته‌کای قمی در دیدار فینال در گروه شانس مجدد رفت و در دیدار رده بندی به حریفی از کشور ترکیه برخورد کرد و چنان با او مبارزه کرد که همه را به شگفت آورد زیرا حریف ترکیه‌ای از سخت‌ترین رقیبانی بود که همه از او در این دوره یاد می‌کردند، اما جدایی این مبارزه را با پیروزی به پایان برد.

آخرین دیدار جدایی با حریف اسرائیلی رقم خورده بود، با خود می‌اندیشید اگر با این رقیب مبارزه کنم به طور یقین او را شکست خواهم داد و مدال طلا کسب می‌کنم ولی این مدال برای من ارزش ندارد که دل رهبر و ملتم را آزرده کنم.

یک تصمیم... در آخرین لحظات که همه انتظار داشتند جدایی به میدان مبارزه بیاید به ندای رهبرش که همواره تاکید دارد ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد گوش فرا داد. این انصراف نشان ضعف نبود نشان از قدرتی بود که ایران در جهان دارد و به صورت عملی نشان می‌دهد که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

رقابت نفس‌گیر در المپیک ناشنوایان جهان در بلغارستان به پایان رسید و مرتضی جدایی با مدال‌های طلا و برنز به کشور بازگشت.

جدایی پس از بازگشت به وطن، برای عرض ادب خدمت بی بی کرامت رفت و خالصانه یکی از مدال‌هایش را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) تقدیم کرد.

این کاراته‌کای ناشنوای قمی، که اکنون خود را برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می‌کند از برخی بی توجهی‌های مسئولان نسبت به خودش ناراضی است.

جدایی کاراته‌کای قمی این روزها بیش از پیش دلتنگ است و می‌گوید: دوست دارم به دیدار رهبر بروم و به ایشان عرض کنم .... آقا ندای شما را شنیدم و لبیک گفتم و از رقابت با اسرائیل انصراف دادم و آمده‌ام مدال طلایی که به دست آورده‌ام را تقدیم کنم.

وی می‌افزاید: این آرزویی است که من به عنوان یک قهرمان از خانواده شهید دارم و برای آن لحظه شماری می‌کنم و دوست دارم هر چه زودتر بتوانم به دیدار رهبر بروم و مدال طلا که در رقابت‌های جهانی به دست آورده‌ام را به ایشان تقدیم کنم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfe0d0.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما