چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 23240

کشتی گیر قمی در جام جهانی تهران روی تشک می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: با اعلام فهرست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی ،کشتی گیر قمیدر وزن ۷۵ کیلوگرم در جام جهانی کشتی فرنگی تهران روی تشک می رود.
کشتی گیر قمی در جام جهانی تهران روی تشک می‌رود
به گزارش قم نیوز ، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی سرانجام فهرست نهایی ملی پوشان تیم ملی را اعلام کرد و هادی علیزاده پورنیا ، کشتی گیر قمی وزن ۷۵ کیلوگرم در جام جهانی کشتی فرنگی حضور پیدا می کند.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی پنجشنبه و جمعه این هفته‌ در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و تیم های ملی کشتی ایران ، مجارستان ، آمریکا، فنلاند ، کره جنوبی ، قزاقستان ، ترکیه ، ارمنستان و آذربایجان در آن حضور دارند.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در این رقابت ها در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان و محمد نوربخش ، در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی و افشین بیابانگرد ، در وزن ۷۱ کیلوگرم سعید عبدولی و برومند اصلان و در وزن ۷۵ کیلوگرم فرشاد علیزاده و هادی علیزاده پورنیا حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب الله اخلاقی و مهدی محمدی ، در وزن ۸۵ کیلوگرم طالب نعمت پور و داود اخباری ، در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری و داود عابدین زاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده و بهنام مهدی زاده دیگر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی هستند.

هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر قمی در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که اسفندماه سال ۹۱ به میزبانی کشورمان در شهر تهران به انجام رسید، نماینده تیم کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم بود که به مدال نقره دست یافت.

وی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نیز در اوایل سال ۹۲ در هند به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد.

هادی علیزاده پورنیا در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان در شهر کازان روسیه باز هم خود را به دیدار نهایی رساند اما به مقام نایب‌قهرمانی رسید و صاحب نشان نقره شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawunu.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما