چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 23247

قم میزبان همایشˈتربیت اسلامی درفضای مجازیˈ

قم نيوز : قم نیوز:همایش ˈتربیت اسلامی در فضای مجازی، چالش ها و راهکارهاˈ با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه 27 اردیبهشت ماه درقم آغاز می شود.
قم میزبان همایشˈتربیت اسلامی درفضای مجازیˈ
به گزارش قم نیوز، دبیرستاد همکارهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگاران،اظهار داشت: نمایندگان ولی فقیه در استان ها، صاحبنظران و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی،مدیران کل آموزش و پرورش استان ها از جمله مدعوین به این همایش دو روزه هستند.

حجت الاسلامˈمجتبی ملکیˈ افزود: از زمان آغاز به کار دفتر همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در سال ۸۵ تاکنون هفت همایش در راستای اشاعه نیازها، ظرفیت ها و افزایش زمینه های تعامل های دو مجموعه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مقدمات همایش هشتم نیز با تشکیل شورای سیاستگذاری آن دردیماه ۹۲ آغاز،و با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و مدیریت حوزه های علمیه و دیگر دستگاه های موثر دو کمیته علمی و اجرایی برای آن تشکیل شد.

وی با اشاره به فراخوان مقاله از سوی کمیته علمی با همکاری اصحاب رسانه و ارسال پوسترهای همایش به استان های مختلف، خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از این فراخوان صورت گرفت بطوریکه ۳۰۹ مقاله به دبیرخانه ارسال شد.

ملکی افزود: کمیته داوری این همایش حدود ۹۰ مقاله را پس از بررسی های لازم پذیرفته و ۲۰ مقاله نیز برگزیده اعلام شده است که در روز

همایش در قالب سه کارگاه آموزشی ارائه و از صاحبان آنها نیزتجلیل می شود.

وی همچنین گفت: درکنار برگزاری این همایش نمایشگاه دو سالانه ای شامل فعالیت ها، و آخرین دستاوردهای دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش در رابطه با فضای مجازی بر پا می شود.

همایش دو روزه ˈتربیت اسلامی در فضای مجازی، چالش ها و راهکارهاˈ در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی در محدوده مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqini.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما