پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 23257

اعزام بانوان ماهان تندیس به هلند در هاله‌ای از ابهام

قم نيوز : قم نیوز: اعزام بانوان ماهان تندیس به هلند با وجود دعوت فدراسیون فوتبال این کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مسئولان این باشگاه هنوز پذیرش یا رد این دعوت را به طرف هلندی اعلام نکرده اند.
اعزام بانوان ماهان تندیس به هلند در هاله‌ای از ابهام
به گزارش قم نیوز، حدود یک ماه قبل بود که باشگاه ماهان تندیس قم اعلام کرد تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم که فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور شد دعوت نامه‌ای از فدراسیون فوتبال هلند دریافت کرده است.

در این نامه از تیم بانوان ماهان تندیس قم به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول ایران دعوت شد جهت شرکت در تورتمنت ۸ جانبه بین المللی بانوان هلند به این کشور سفر کند.

قرار بود باشگاه ماهان تندیس شرایط برگزاری این تورنمنت را از نظر تقویم کاری، هزینه‌ها و خروجی فنی مورد بررسی قرار دهد و تا پایان فروردین ماه نتیجه را به طرف هلندی اعلام کند اما تاکنون که اردیبهشت ماه نیز رو به پایان است ماهان تندیس هنوز واکنشی مبنی بر پذیرش یا رد این دعوت انجام نداه است.

از باشگاه ماهان تندیس خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که هنوز برای پاسخگویی به هلندی‌ها فرصت دارند و به زودی در این مورد تصمیم گیری می‌کنند اما به نظر می‌رسد تمام تمرکز باشگاه ماهان بر قهرمانی این تیم در جام حذفی کشور معطوف شده است و ابهام در تیمداری آن‌ها برای فصل آتی، دلیل دیگر تعلل در تصمیم گیری ماهانی هاست.

در صورت اعزام تیم بانوان ماهان تندیس به هلند، این برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم است که یک تیم باشگاهی قمی در بخش بانوان به یک کشور اروپایی دعوت شده و در تورنمنتی بین المللی شرکت می‌کند گرچه هنوز جزئیاتی در مورد این مسابقات، سطح کیفی و تیم‌های حاضر در آن منتشر نشده است.

در حالی که باشگاه ماهان تندیس قم در سال ۹۲ برای نخستین بار وارد عرصه ورزش قهرمانی شد و در فوتسال مردان و فوتبال زنان تیمداری کرد، تیم فوتبال بانوان آن توانست به لیگ بر‌تر فوتبال بانوان کشور در سال ۹۳ راه یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyrar.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما