پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 23290

ترکیب آبادگران قم برای حضور در فوتسال بانوان کشور مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم فوتسال بانوان آبادگران قم با جذب ۲ بازیکن جدید و خروج ۳ بازیکن از لیست برای حضور در فوتسال بانوان کشور مشخص شد.
ترکیب آبادگران قم برای حضور در فوتسال بانوان کشور مشخص شد
به گزارش قم نیوز، نرگس رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان ابادگران قم فهرست اسامی بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات فوتسال بانوان کشور را اعلام کرد.

بر این اساس، تیم بانوان آبادگران قم در این مسابقات با ترکیب ۱۰ نفره زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری،، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و زینب ظهوری، مریم رهیده و‌ام البنین مویدی با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی شرکت می‌کند.

از نکات جالب توجه ترکیب آبادگران، حضور ۴ بازیکن قمی، ۴ بازیکن کرمانشاهی و ۲ بازیکن تهرانی در ترکیب تیم فوتسال آبادگران است که در این میان، زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی و سعیده مطیعی قمی و فریما حیدری نفرات بومی تیم آبادگران را تشکیل می‌دهند.

آبادگران نسبت به مرحله نخست با ۵ تغییر پا به میدان می‌گذارد چنان که ۳ بازیکن از فهرست این تیم خارج شده‌اند و ۲ بازیکن جدید وارد لیست قمی‌ها شده‌اند.

سعید مطیعی قمی به دلیل آسیب دیدگی و فریماه حیدری زهرا مرادی به دلایل شخصی از ترکیب تیم آبادگران قم کنار رفته‌اند اما مریم رهیده بازیکن جوان فوتبال قم که چندی پیش نیز به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده بود تنها بازیکن بومی اضافه شده به ترکیب آبادگران است.

آبادگران با جذب یک بازیکن کاشانی به نام‌ام البنین مویدی فهرست خود را با ۹ بازیکن برای مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور بسته است.

بدین ترتیب تیم بانوان آبادگران با حضور ۳ بازیکن قمی، ۳ بازیکن کرمانشاهی و ۲ بازیکن تهرانی و یک بازیکن کاشانی در این مسابقات شرکت می‌کند که در این م‌ان، زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی و مریم رهیده نفرات بومی تیم آبادگران را تشکیل می‌دهند.

پیروزی کامیاران، آبادگران قم، شهرداری دزفول، شهرداری قروه، جنوب شرق تهران، روستایی عشایری لردگان، تربیت بدنی اندیمشک، پرنیان رودسر، ۸ تیم حاضر در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

تیم‌های حاضر در این مرحله از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت تا شنبه ۳ خرداد در ۲ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند و تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx0d0.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما