پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 23306

تکواندوکار قمی نایب قهرمان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکار قمی در دور انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان بعد از مجتبی روحی از مازندران نایب قهرمان کشور شد تا گردن آویز نقره را به دست آورد.
تکواندوکار قمی نایب قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز، نونهال تکواندوکار قمی با قرار گرفتن در جایگاه دوم در رقابت‌های تکواندوی انتخابی تیم ملی نونهالان درخشید و روند موفقیت‌های یکی از رشته‌های موفق رزمی فعال در قم در میادین داخلی ادامه یافت.

مهدی عابد تکواندوکار آینده دار قمی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی به مقام نایب قهرمانی دست یافت تا گردن آویز نقره را به دست آورد.

در وزن هفتم این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی پسران نونهال کشور مهدی عابد پسر آینده‌دار تکواندو قم با وجود ارائه مبارزات دیدنی، بعد از مجتبی روحی از مازندران به مقام دوم دست یافت، ضمن اینکه در همین وزن امید حق گو و امیر حسین کولیوند در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

این موفقیت برای تکواندوکار قمی در حالی به دست آمد که مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان پسر کشورمان با هدف شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان در سال ۲۰۱۴ انجام می‌شود در حالی که اولین دوره مسابقات جهانی نونهالان تکواندو در روزهای دوم تا پنجم مردادماه به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باکو برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی تیم ملی، آزاد کشوری در بخش پسران جهت شناخت نفرات بر‌تر برای حضور در رقابتهای قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۱۶۷ هوگوپوش انجام شد.

تکواندو قم در یکی دو سال گذشته تلاش زیادی برای فعالیت در رده‌های سنی پایه آغاز کرده است چنان که علی بختیاری در وزن ششم و محمد صفایی در وزن هفتم دو تکواندوکار قمی بودند که در اردوی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان از ۲۹ اسفند سال جاری تا یکم فروردین ماه و مسابقات تکواندو رده سنی نوجوانان قهرمانی جهان از ۳ تا ۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ به میزبانی چین تایپه شرکت کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما