شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 23340
حاشیه‌های دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم/

از اعتراض تماشاگران به داور تا بخت بلند میزبان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی فوتسال برابر شهرداری تبریز شکست خورد تا تکلیف صعود کننده به فینال در قم مشخص شود.
از اعتراض تماشاگران به داور تا بخت بلند میزبان
به گزارش قم نیوز، در دیدار رفت نیمه نهایی نخستین دوره جام حذفی فوتسال، ماهان تندیس در تبریز با نتیجه ۵ بر ۳ برابر شهرداری تبریز مغلوب شد.

در حاشیه این بازی، تماشاگران تیم تبریزی حضوری پرشور در سالن پورشریفی تبریز داشتند و به خوبی از تیمشان حمایت کردند البته هواداران شهرداری تبریز در بسیاری از صحنه‌ها به شدت به داور مسابقه اعتراض می‌کردند و این اعتراضات به نیمکت تبریزی‌ها هم کشیده می‌شد.

علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش و خلاق ماهان تندیس در نیمه دوم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت تماشایی او به تیرک دروازه شهرداری برخورد کرد تا میزبان بخت بلندی برای پیروزی در این بازی داشته باشد.

علی اصغر احمدی بازیکن جوان تیم ماهان تندیس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا پیش از آغاز بازی از فهرست ۱۲ نفره ماهان تندیس خارج شدو از روی سکو نظاره گر بازی تیمش بود ضمن اینکه علی شریفی هم در فهرست اصلی حضور نداشت.

در بین دو نیمه مسابقه، باشگاه شهرداری تبریز از وحید شفیعی بازیکن ملی پوش خود به دلیل کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی آسیا همراه با تیم ملی فوتسال تقدیر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgfb5.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما