يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 23407

آغاز مرحله نهایی فوتسال بانوان کشور در قم،

قم نيوز : قم نیوز: دیدارهای مرحله نهایی رقابت های لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور برای تعیین تیم قهرمان این رقابت ها از امروز در قم آغاز شد.
آغاز مرحله نهایی فوتسال بانوان کشور در قم،
به گزارش قم نیوز، بعد از جلسه هماهنگی برگزاری این رقابت ها در حضور مسئولان و نمایندگان تیم های شرکت کننده که شامگاه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه در هیئت فوتبال قم برگزار شد، برنامه بازی های روز نخست مشخص شد و تیم ها از امروز در قم به مصاف یکدیگر می روند.

این در شرایطی است که از جمع ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه های کشور ۸ تیم خود را به مرحله نهایی رسانده اند و قرار است از هفته آینده برای قهرمانی در این رقابت ها به مصاف یکدیگر بروند.

هشت تیم حاضر در این مرحله تیم های پیروزی کامیاران، پرنیان رودسر، شهرداری قروه کردستان، تربیت بدنی اندیمشک، جنوب شرق تهران، آبادگران قم، روستایی عشایری لردگان و شهرداری دزفول هستند و به میزبانی قم بازی های خود را انجام خواهند داد.

قرعه کشی بازی های مرحله نهایی نیز انجام گرفته است و هشت تیم حاضر در این مسابقات به میزبانی قم در دو گروه چهار تیمی تقسیم بندی شده اند و بازی های خود را به شکل دوره ای انجام می دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه پایانی صعود کنند.

بدین ترتیب در گروه اول این رقابت ها تیم های پیروزی کامیاران کردستان، شهرداری قروه کردستان، جنوب شرق تهران و روستایی و عشایری لردگان و در گروه دوم تیم های پرنیان رودسر، تربیت بدنی اندیمشک، آبادگران قم و شهرداری دزفول به مصاف هم خواهند رفت.

دیدارهای این مرحله از روز یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت فوتبال و تیم فوتسال بانوان آبادگران قم آغاز می شود و به مدت پنج روز تکلیف دو تیم صعود کننده به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور مشخص می شود.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم برای رسیدن به این مرحله موفق به کسب دو پیروزی، یک تساوی و البته متحمل ۳ باخته شده است ولی با کسب هفت امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فوتسال بانوان هیئت اصفهان بعد از پیروزی کامیاران کردستان به مرحله نهایی صعود کرده است.

نگاهی به نتایج تیم آبادگران قم در دور برگشت بازی های مرحله مقدماتی نشان می دهد که تیم فوتسال بانوان آبادگران قم سومین بازی خود را در رقابت‌های دور برگشت لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نیز با شکست پشت سر گذاشت اما به لطف گل زده بهتر نسبت به رقیب اصفهانی خود جواز صعود به مرحله نهایی این مسابقات را کسب کرد.

پیروزی بانوان فوتسالیست آبادگران قم برابر نکاء مازندران در نخستین روز فوتسال کشور موجب شد تا این تیم همچنان صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی گروه نخست این رقابت‌ها را حفظ کند اما شکست دور از انتظار روزهای دوم و سوم تا حد بسیار زیادی صعود این تیم را به مرحله نهایی کمرنگ کرد تا اینکه کار به شمارش تعداد گل‌های زده این تیم در مقایسه با دیگر تیم هفت امتیازی این گروه یعنی هیئت اصفهان کشید و در نهایت عملکرد تیم آبادگران قم بهتر بود و این تیم به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

برنامه بازی های روز نخست لیگ فوتسال بانوان کشور در قم:

ساعت ۱۰: پیروزی کامیاران کردستان – روستایی و عشایری لردگان
ساعت ۱۲: شهرداری قروه کردستان – جنوب شرق تهران
ساعت ۱۴: تربیت بدنی اندیمشک – شهرداری دزفول
ساعت ۱۶: پرنیان رودسر – آبادگران قم
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfejd0.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما