يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 23416

6 داور قمی در آستانه کسب مدرک ملی قضاوت در فوتبال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از تلاش 6 داور جوان قمی برای کسب مدرک درجه ملی قضاوت در این رشته ورزشی خبر داد.
6 داور قمی در آستانه کسب مدرک ملی قضاوت در فوتبال
به گزارش قم نیوز، منصور صفایی تصریح کرد: خوشبختانه داوران جوان مستعد و توانمندی در فوتبال استان قم داریم که انگیزه و استعداد آنها و همچنین برخورداری این عزیزان از دانش روز قضاوت در این رشته ورزشی پرمخاطب و جذاب موجب شده تا نسبت به حضور آنها در سطح اول قضاوت های فوتبال کشور در آینده ای نزدیک امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: ما در طول سال اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزش، ارتقاء و کارگاه های داوری و مربیگری فوتبال می کنیم تا دانش نیروی انسانی مرتبط با فوتبال قم افزایش یافته و بتوانیم با برخورداری از علم روز فوتبال در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: اولین برنامه آموزشی در نظر گرفته شده توسط این کمیته برای سال جدید میزبانی دوره ارتقاء داوران فوتبال است که با حضور داورانی از فوتبال قم و چند استان دیگر کشور در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: دوره ارتقاء داوران فوتبال کشور به میزبانی کمیته داوران هیئت فوتبال استان و با حضور مدرس بین المللی فدارسیون فوتبال در قم آغاز شده است و در پایان این دوره داوران در صورت موفقیت در آزمون های تئوری و عملی موفق به کسب مدرک ملی داوری فوتبال می شوند.

صفایی یاد آور شد: با حضور مسعود مرادی داور با سابقه فوتبال کشورمان در میادین داخلی و برون مرزی که اکنون به عنوان مدرس بین المللی فدراسیون فوتبال کشورمان و کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت می کند، دوره ارتقاء داوری درجه یک به ملی در قم در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: این دوره به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر و زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می شود در حالی که در این دوره ارتقاء داوری درجه یک به ملی در قم ۲۵ نفر از داوران فوتبال کشور از استان‌های البرز، مازندران، همدان، زنجان، خراسان رضوی، کردستان و همچنین چند داور جوان و مستعد از استان قم نیز شرکت کرده اند.

وی ابراز داشت: حسین زمانی، سعید باهنر، محمدعلی‌پور متقی، موسی مهابادی، نیما روحانی و مهدی محمدی شش داور قمی حاضر در این دوره محسوب می شوند که همگی از داوران جوان و آینده دار جامعه داوری قم و کشور هستند و قطعا در آینده ای نزدیک از توانایی های آنها بیشتر خواهیم شنید.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvjd0.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما