يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 23420

فوتسال بانوان کشور از کمبود حامی مالی رنج می‌برد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال پیروزی کامیاران گفت: فوتسال بانوان کشور از کمبود حامی مالی رنج می‌برد و این مشکل در همه جای ایران وجود دارد.
فوتسال بانوان کشور از کمبود حامی مالی رنج می‌برد
به گزارش قم نیوز، نوشین نعیمی پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری قروه در روز نخست مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم اظهار کرد: فکر می‌کنم در برابر تیم هم استانی قدرتمندمان پیروزی بزرگی به دست آوردیم زیرا پیش از بازی و با توجه به‌شناختی که از حریف داشتیم، هراس از شکست در تیم ما وجود داشت اما شرایط بازی در نیمه دوم به سود ما پیش رفت.

وی گفت: بازی بسیار سنگینی برابر نماینده قروه داشتیم زیرا حریف تیمی بسیار قدرتمند و دارای بازیکنان سطح ملی و لیگ برتری بود اما آن‌ها در نیمه دوم اشتباهات فردی نابودکننده‌ای انجام دادند و با بازی هوشیارانه‌ای که انجام دادیم برنده مسابقه شدیم.

سرمربی تیم فوتسال پیروزی کامیاران در مورد فشردگی مسابقات و حضور همه روزه در این رقابت‌ها بیان کرد: بدون شک استراحت از نظر علمی و به لحاظ جسمانی برای بازیکنان لازم است اما مشکل اصلی تیم‌ها مسائل مالی است و هر روز حضور در شهر میزبان برای تیم‌های میهمان، هزینه میلیونی دارد و با توجه به مشکلات عدیده مایل تیم‌ها، امکان استراحت برای تیم‌ها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: فوتسال بانوان کشور از کمبود حامی مالی رنج می‌برد و این مشکل در همه جای ایران وجود دارد چه بسا بسیاری از تیم‌های در سطوح کشوری با هزینه‌های اندک و بدون حامی مالی در مسابقات شرکت می‌کنند.

نعیمی در مورد میزبانی قم خاطرنشان کرد: میزبانی در هر نقطه از کشور بدون ایراد نیست و همین که قم میزبانی مسابقات را بر عهده گرفته جای قدردانی دارد و عقیده دارم تمام شهرهای ایران اعم از محروم و مرفه باید در گرفتن میزبانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawynu.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما