يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 23441

موفقیت روابط عمومی شهرداری قم در کسب عنوان نشان ستاره روابط عمومی

قم نيوز : قم نیوز: آیین نکوداشت روز روابط عمومی و تقدیر از ستارگان روابط عمومی ایران در هتل اسپیناس تهران برگزار شد و شهرداری قم موفق به کسب دو عنوان برتری در این آیین شد‌.
موفقیت روابط عمومی شهرداری قم در کسب عنوان نشان ستاره روابط عمومی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در این آیین که جمعی از مدیران کشوری، اساتید، مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف کشور حضور داشتند، از ۶۰ نفر از منتخبین روابط عمومی ۶۰ سال اخیر ایران و ۲۸ نفر از مدیران برجسته روابط عمومی کشور تقدیر شد.

محمد دلبری ‌شهردار قم در آیین نکوداشت روز روابط عمومی که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معزی دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت و جمعی از متخصصین، پژوهشگران و اساتید علوم ارتباطات در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی در کشور انتخاب و معرفی شد.

‌پاسخگویی مناسب و صریح به درخواست‌های شهروندان، ارتباطات مناسب و تعاملی با شهروندان، اهمیت به توسعه و گسترش روابط عمومی از جمله شاخصه‌های مطرح شده شهردار قم به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی در این همایش است.

همچنین در بخش دیگر این مراسم که تجلیل از مدیران برجسته روابط عمومی کشوری بود از علی حاجی رضا مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در کشور با لوح سپاس و نشان زرین ستاره روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

در آیین نکوداشت روز روابط عمومی که ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن همایش‌های هتل اسپیناس تهران برگزار شد بر اساس رأی هیئت داوران، آثار ارسالی از سوی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم به عنوان آثار برتر معرفی شد.

بنا بر اعلام نظر هیئت داوران پس از بررسی تخصصی آثار ارسالی از روابط عمومی‌های ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تمام استان‌های کشور، عملکرد و آثار ارسالی از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم نظر به عملکرد قابل قبول و مبتنی بر اصول روابط عمومی و بر پایه برنامه‌ریزی و سند چشم‌انداز و در راستای سیاست‌های حوزه‌ مدیریت شهری کلانشهر قم و همچنین توجه به مقوله فرهنگ شهروندی، اطلاع رسانی مناسب، امور بین‌الملل، آموزش پرسنل، تولید نشریات و ارتباطات رسانه‌ای مناسب از بین دیگر آثار ارسالی کشور نشان زرین ستاره روابط عمومی کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfo0x.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

نزنید شما حداقل این خبررا نزنید!!
شما بهتر از هرکسی می دانید این عناوین خریدنی است زیرا هرساله چندین تا از این مراسمات گرفته می شود و برای خود اسپانسر جمع می کنند برگزارکنندگان وقتی دهها میلیون به جیب زدند در مراسم پایانی از اسپانسرهای خود با عناوینی که از قبل به انها فروخته اند تجلیل می شوند.تورا به خدا شمانزنیداین خبر را!!