دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 23506

آبادگران قم صدرنشین گروه نخست فوتسال بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتسال بانوان آبادگران قم با کسب پیروزی برابر تربیت بدنی اندیمشک صدرنشین گروه نخست فوتسال بانوان کشور شد.
آبادگران قم صدرنشین گروه نخست فوتسال بانوان کشور شد
به گزارش قم نیوز، آخرین مسابقه روز دوم مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم با پیروزی بانوان فوتسالیست قمی همراه بود تا ۳ امتیاز سرنوشت ساز و حیاتی به حساب میزبان مسابقات واریز شود.

الهام ظهوری ستاره گلزن تیم فوتسال آبادگران قم در ادامه روند گلزنی‌های پی در پی خود باز هم یک گل سرنوشت ساز به ثمر رساند و با گل وی در نیمه دوم بازی، تیم آبادگران قم موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تربیت بدنی اندیمشک به پیروزی برسد.

در این مسابقه در سالن مریم قم، مصاف دو تیم با وجود برتری نسبی قمی‌ها در نیمه نخست گلی نداشت اما گل ۳ امتیازی الهام ظهوری، علاوه بر پیروزی در این بازی حکم صدرنشینی قمی‌ها را در گروه نخست امضا کرد.

آبادگران در حال حاضر با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری دزفول و تربیت بدنی اندیمشک با ۳ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند ضمن اینکه پرنیان رودسر با یک امتیاز قعرنشین است.

بدین ترتیب تیم فوتسال آبادگران قم برای صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور فردا در مسابقه با شهرداری دزفول تنها به یک تساوی نیاز دارد در حالی که وضعیت جدول این گروه به قدری پیچیده است که تیم انتهای جدولی پرنیان رودسر نیز برای صعود شانس دارد و در صورت پیروزی آبادگران قم بر شهرداری دزفول و برد پرنیان رودسر برابر تربیت بدنی اندیمشک، این تیم به همراه آبادگران می‌تواند به لیگ دسته اول راه یابد.

آبادگران قم در این مسابقات با ترکیب زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری،، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و زینب ظهوری، مریم رهیده و‌ام البنین مویدی با مربیگری نرگس رضایی به میدان رفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvtd0.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما