سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 23513

ارسال بیش از ۶۰ فیلم کوتاه برای جشنواره آب صدای زندگی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرائی چهارمین جشنواره آب صدای زندگی گفت: در رشته سرود تعداد یکصد و ۳۷ اثر، آب خوانی یکصد و ۳۰ اثر، فیلم کوتاه ۶۷ اثر، پوستر ۲۸۶ اثر و عکس بیش از یک هزار اثر به دبیر خانه این جشنوراه ارسال شده است.
ارسال بیش از ۶۰ فیلم کوتاه برای جشنواره آب صدای زندگی
به گزارش قم نیوز، محمد کربلایی ابراهیمی عصر امروز در چهارمین جشنواره آب صدای زندگی که در سالن آب اداره کل آب و فاضلاب قم برگزار شد با اشاره سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: خوشحالیم که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال فرهنگ نام گذاری شده است قدمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ درست آب برداریم.

دبیر اجرائی چهارمین جشنواره آب صدای زندگی افزود: استان قم همیشه تشنه آب است و از گذشته چالش ها و مشکلات بی شماری برای تامین آب داشته که بهینه مصرف کردن آب اصلی انکار ناپذیر به شمار می آید.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره آب صدای زندگی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب قم با هدف جریان سازی فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از آب بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان همواره سعی داشته با امکانات فرهنگی و هنری در تعدیل مصرف بی رویه آب فعالیت کرده و ارزش این نعمت بی بدیل الهی را روشن و آشکار کند.

کربلائی ابراهیمی خاطر نشان کرد: این جشنواره سعی ایجاد فضای رقابتی سالم بین دانش آموزان از آثار فاخر تولید شده جهت برنامه های مختلف در استفاده بهینه از آب استفاده کند.

دبیر اجرائی چهارمین جشنواره آب صدای زندگی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره عنوان کرد: جشنواره امسال در رشته های سرود و آب خوانی در دوره های تحصیلی ابتدایی و رشته های عکس، پوستر و فیلم کوتاه در دوره متوسطه برگزار شد.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی چهره به چهره در بیش از ۸۰۰ مدرسه استان تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره با افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته رو به رو بود که در رشته سرود تعداد یکصد و ۳۷ اثر، آب خوانی یکصد و ۳۰ اثر، فیلم کوتاه ۶۷ اثر، پوستر ۲۸۶ اثر و عکس بیش از یک هزار اثر به دبیر خانه ارسال شد.

کربلائی ابراهیمی بیان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در چهارمین دوره جشنواره آب صدای زندگی حضور دانش آموزان نابینا، ناشنوا، کم توان و معلول جسمی بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsk0x.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما