سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 23539

کمپین آزادی‌های یواشکی زنان با نگاهی سکولار شکل گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آزادگی موجود در کمپین آزادی های یواشکی زنان، نگاهی سکولار به موضوع دارد که نتیجه آن اسارت و بردگی است اما آزادی مکتب اسلامی پیامی روشن به بلندای آزادگی و عزت انسان را به ارمغان دارد.
کمپین آزادی‌های یواشکی زنان با نگاهی سکولار شکل گرفته است
به گزارش قم نیوز، فاطمه آلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به فعالیت کمپین آزادی‌های یواشکی زنان، اظهار کرد: به دنبال مطالبه بر حق مردم کشور درباره فرهنگ غنی عفاف و حجاب، حیا و آراستگی جامعه به عنوان مبانی اصولی کشور، عده محدودی به فرمان افراد معناد با نظام، کمپینی با نام آزادی‌های یواشکی زنان را به راه انداختند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره برخی هنجار شکنی‌ها علیه حجاب، افزود: کمپین آزادی‌های یواشکی زنان، تلاش‌های مضبوحانه‌ای علیه مطالبه مرتقی و بالنده مردم در برابر حجاب و عفاف به راه انداخته‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره ماهیت فعالیت‌های کمپین آزادی‌های یواشکی زنان، تصریح کرد: این کمپین فاقد ارزش و اعتبار و جایگاه مقبول در جامعه است، زیرا زنان را به آزادی‌هایی یواشکی که با فرهنگ اصیل فاصله عمیق دارد هدایت می‌کند.

آزادی مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی است
وی با اشاره ماهیت گردانندگان این کمپین، عنوان کرد: افراد سرسپرده‌ای برای جلب حمایت مادی و معنوی گردانندگان این کمپین هستند، البته مردم ایران، مردی بصیر هستند که به خوبی از این افکار پلید با خبر هستند.

آلیا با اشاره به آزادی به عنوان مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در جامعه اسلامی ما آزادی مهم‌ترین رکن جامعه است، زیرا مردم آزادانه در تمام مقدرات و شئونات کشور، صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به هجمه غرب نسبت به حجاب، بیان کرد: حجاب و عفاف زن ایرانی یکی از موضوعاتی است غرب در برابر آن موضع گرفته است و برای این کمرنگ کردن آن بودجه‌های زیادی هزینه می‌کنند.

کمپین آزادی‌های یواشکی زنان فاقد محتوا و ارزش است
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره هدف غرب از حمله به حجاب و عفاف زن ایرانی، اظهار کرد: بخشی از مولفه‌های یک کشور دینی، فرهنگ دوست و اصیل حفظ حجاب و حیا در جامعه است، که دشمن از این مسئله هراس دارد و سعی در کمرنگ کردن آن دارد.

وی با اشاره اسم این کمپین، افزود: کمپین آزادی‌های یواشکی زنان، یعنی عده‌ای از افراد یواشکی علیه کشور مقابله کنند و این نشان دهنده عدم وجاهت قانونی این کمپین است، زیرا در یک کشور دلیلی ندارد که برخی از افراد یواشکی در برابر کشور موضع مخالف اتخاذ کنند و چراغ سبزی برای غرب باشند.

آلیا با اشاره به نگاه جامعه به این کمپین، تصریح کرد: فعالیت کمپین آزادی‌های یواشکی زنان به اندازه‌ای بی‌محتوا است که ارزش پرداختن ندارد و حتی ارزش رسانه‌ای شدن ندارد.

عفاف و حجاب میراث گرانقدر خون پاک شهدا است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: این یواشکی ایستادن در برابر دریای خروشان ملت و چراغ سبز نشان دادن به غرب، علامت یک شکست بزرگ افرادی است که تحت تاثیر فرهنگ غرب هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره موهبت حجاب در جامعه دینی، بیان کرد: عفاف و حجاب یک موهبت الهی و نهادینه شده در جامعه اسلامی و دینی است و افرادی که این کمپین را هدایت می‌کنند، افرادی هستند که از این موهبت الهی بی‌بهره هستند.

وی با اشاره به مجازات افرادی که گرایش به این کمپین دارند، تاکید کرد: بزرگ‌ترین مجازات این افراد شکست این گروه و محرومیت از حجاب است، زیرا حجاب و عفاف برتری زنان فرهیخته و اصیل نسبت به سایر زنان است.

آلیا با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ایرانی اسلامی، گفت: عفاف و حجاب میراث گرانقدر خون پاک شهدا است که وظیفه زنان فرهیخته و مسلمان پاسداری از این گوهر گرانبها است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره نوع نگاه و آزادی موجود در کمپین آزادی های یواشکی زنان، خاطرنشان کرد: آزادگی موجود در این طرح، نگاهی سکولار دارد که نتیجه آن اسارت و بردگی است اما آزادی مکتب اسلامی پیامی روشن به بلندای آزادگی و عزت انسان را به ارمغان دارد که مهمترین چیز برای انسان ها آزادگی و عزت است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb9sb5.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما