سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 23554

ارائه۱۱ هزار مشاوره به بیمه شدگان قمی در سال ۹۲

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار مشاوره در حوزه تامین اجتماعی و خدمات آن توسط مراکز مشاوره این اداره کل به بیمه شدگان استان ارائه شده است.
ارائه۱۱ هزار مشاوره به بیمه شدگان قمی در سال ۹۲
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی، سید مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره تامین اجتماعی قم، با بیان این مطلب اظهار کرد: از این تعداد به سه هزار و ۷۰۰ نفر بصورت حضوری مشاوره داده شده ، تعداد دو هزار و ۳۰۰ نفر از طریق تلفن و تعداد پنج هزار و ۲۰۰ نفر نیز از طریق سامانه پاسخگویی ندای تامین (۱۴۲) مشاوره لازم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با سال ۹۱ دارای رشد ۴۶ درصدی است گفت:اطلاع از بخشنامه ها و آئین نامه های مربوط به بیمه بازنشستگی،بیمه مشاغل آزاد، بیمه کارگران ساختمانی و بیمه رانندگان از جمله بیشترین مباحث مطرح شده در این مشاوره ها بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اهمیت آگاهی بیمه شدگان و مخاطبانن سازمان از قوانین،مقررات و نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی تصریح کرد:تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان مخاطب محور حاصل مشارکت سه جانبه بیمه شدگان،کارفرمایان و دولت بوده و تمام تلاش خود را در راستای تحقق سه جانبه گرایی به کار می بندد.

وی گفت: در تارنمای اینترنتی اداره کل تامین اجتماعی قم به آدرس www.edarekolqom.sso.ir آخرین بخشنامه ها،قوانین و اخبار حوزه بیمه شدگان اطلاع رسانی می شود.

موسوی خاطرنشان کرد:در سایت این اداره کل بخش دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه ای خود و نیز دسترسی مستمری بگیران به فیش حقوقی شان طراحی و تعبیه شده است.

وی افزود:با آگاهی بیشتر مخاطبان سازمان از خدمات،تعهدات و نحوه عملکرد تامین اجتماعی،زمینه خدمات رسانی بهتر مهیا شده و مخاطبان به هنگام دریافت خدمت خود با مشکلات کمتری مواجه می گردند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdci5war.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما