سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 23555

نشست مجازی تحولات جمعیتی در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست مجازی آموزشی تحولات جمعیتی به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.
نشست مجازی تحولات جمعیتی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران،حجت‌الاسلام علی غلامی معاون ترویج مرکز تحقیقات زن و خانواده با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در برگزار این نشست، اظهار کرد: این نشست با ارائه بحث از سوی حجت‌الاسلام محمدرضا زیبایی‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات زن و خانواده و زهرا امین‌مجد عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی شرکت‌کنندگان در این نشست را طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد و افزود: این نشست با محوریت بیانیه مرکز تحقیقات زن و خانواده با موضوع تحولات جمعیتی برگزار می‌شود.

معاون ترویج مرکز تحقیقات زن و خانواده اظهار کرد: به منظور فراهم شدن زمینه حضور تمام علاقه‌مندان در این نشست، محتوای مورد نظر در دو روز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای حضور علاقه‌مندان از ۳۵۰ نقطه کشور در این نشست مجازی آنلاین فراهم شده است، گفت: فایل صوتی این نشست به منظور بهره‌برداری عموم در پرتال مرکز تحقیقات زن و خانواده به نشانی www.wrc.ir قرار می‌گیرد.

غلامی عنوان کرد: علاقه‌مندان به تهیه کتاب بیانیه این مرکز با موضوع تحولات جمعیتی نیز می‌توانند با مرکز تحقیقات زن و خانواده با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۴۴۷۰۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjiie8.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما