سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 23564

توقیف هیونداهای بدون مدرک در قم

قم نيوز : قم نیوز:رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه تریلی کشنده هوو در استان، شش دستگاه خودروی ˈهیوندا النتراˈ قاچاق کشف شد.
توقیف هیونداهای بدون مدرک در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈمهدی قدمیˈ روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان به ساوه، به یک دستگاه تریلی هوو حامل ۶ دستگاه هیوندا النترا مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: کامیون توقیف شده از گمرک یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران بارگیری کرده بود.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به مغایرت تاریخ مدارک ارائه شده با تاریخ بارگیری، پرونده تشکیل و به همراه خودرو های کشف شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل شد.

قدمی، ارزش تقریبی خودروهای کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/126



** ۱۹۶ راس دام قاچاق در استان قم کشف شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین گفت: با توقیف دو دستگاه کامیون ۱۹۶ راس دام قاچاق کشف و به اداره دامپزشکی استان قم تحویل شد.

قدمی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح مرصاد با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان – ساوه به دو دستگاه کامیون مظنون و در بازرسی از داخل این کامیون ها ۱۹۶ راس گوسفند کشف کردند.

وی اضافه کرد: کامیون توقیف شده از یکی از استان های مرکزی کشور به مقصد قم بارگیری شده بود ولی هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی به همراه نداشت.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز دامپزشکی، دام های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی استان شد.
https://qomnews.ir/vdcjxie8.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما