چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 23579

بررسی راهکارهای اطلاع رسانی موثر دراعیاد شعبانیه درقم

قم نيوز : قم نیوز: راهکارهای اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگی گسترده و موثر در ایام الله 14 و 15 خرداد و اعیاد شعبانیه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این دو مناسبت در استان قم مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی راهکارهای اطلاع رسانی موثر دراعیاد شعبانیه درقم
به گزارش قم نیوز، دراین جلسه ، مدیرکل روابط عمومی استانداری قم برضرورت هماهنگی و انسجام دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی و فعالیت فرهنگی این دو ایام تاکید کرد.

ˈسید رضا علیزاده طباطباییˈ با اشاره به حضور میلیونی زائران درقم به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد و اعیاد شعبانیه ، از دستگاه های مسوول خواست که درخصوص اطلاع رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی موثر به زائران تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به اهمیت این ایام ،دستگاه های ذیربط با بسیج امکانات خود برای پذیرایی مناسب از زائران و ارائه بسته های فرهنگی و اطلاع رسانی به آنان تلاش کنند.

مدیرکل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران نیز در این جلسه اظهار داشت: تدابیر لازم برای ارائه خدمات به زائران بویژه در خصوص اطلاع رسانی و فعالیت های فرهنگی درحد توان دراین مکان مقدس صورت گرفته است.

حجت الاسلام ˈسید مهدی هاشمیˈ افزود: دراین راستا امیدواریم با مشارکت مسوولان اجرایی استان بتوانیم پیام های فرهنگی خوبی به زائران بویژه قشر جوان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی گسترده ، مکانی مناسب برای استقرار خبرنگاران با امکانات ارسال خبر و گزارش در مسجد جمکران آماده شده است.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز انسجام و وحدت میان مسوولان روابط عمومی ها را درجهت جلوگیری از موازی کاری و بهبود بیش از پیش فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی ضروری دانست.

حجت الاسلام ˈروح الله فاطمی نسبˈ افزود: دراین راستا آستان مقدس حضرت معصومه (س) آمادگی دارد تا با هماهنگی با دیگر ارگانها ، فعالیت های فرهنگی مناسبی در ایام سالگرد ارتحال امام و اعیاد نیمه شعبان ارائه نماید.

دراین جلسه نمایندگان شهرداری ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ،ستاد تسهیلات زائران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ، هلال احمر و اداره کل پایانه های قم راهکارها برای تقویت فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی در ایام سالگرد ارتحال امام راحل و جشن های شعبانیه را ارائه کردند.

این جلسه در ساختمان روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم تشکیل شد.

قم در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و اعیاد شعبانیه با خیل عظیم و میلیونی زائران از سراسر کشور روبرو است که برنامه ریزی فرهنگی و اطلاع رسانی موثر برای آنان یکی از رویکردهای مورد تاکید مسوولان اجرایی استان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1td0.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما