چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 23615

دوره جدید جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله نوری همدانی گفت: اینک جنگ نرم شدیدی از طرف آمریکا و صهیونیست‌ها و ایادی آنان علیه ما ایجاد شده است، از دیگر سو نیز اسلام هراسی را برای مقابله با تشیع تبلیغ می‌کنند تا بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند.
دوره جدید جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار نیروهای وزارت دفاع، خطبا، اساتید دانشگاه‌ها و سخن‌وران سازمان بسیج مستضعفین، با تأکید بر مطالعه دائم نهج البلاغه اظهار کرد: بعد از قرآن کتابی به‌عظمت نهج البلاغه نداریم از همین رو باید همواره این کتاب را در دستور کار خود قرار دهیم.

قدرت‌های جهانی سیلی بزرگی از انقلاب اسلامی خورده‌اند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نامه ۳۳ نهج البلاغه افزود: در نامه ۳۳ نهج البلاغه حضرت امیر به فرماندار مکه نوشتند که این نامه با وضع زمان ما مناسبت دارد و باید از آن الهام بگیریم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان "دنیای استکبار با تمام توان خود در مقابل ما قد علم کرده است" تصریح کرد: از همین رو هرکدام از ما باید در هر جایگاهی که هستیم از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کل کشورهایی که در جبهه استکبار گام برمی‌دارند و در رأس آن‌ها آمریکا با ما مخالفند چون انقلاب به آن‌ها سیلی زده و از این انقلاب ضربه خورده‌اند چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب بر ما آقایی می‌کردند و تمام منابع اقتصادی ما در اختیار آن‌ها بود.

قبل انقلاب غرب کشور ما را غارت می‌کرد

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب ایادی استکبار منابع اقتصادی کشور را به‌غارت می‌بردند، تصریح کرد: از طرفی هم زیاده خواهی خود را همچنان برما ساری و جاری می‌کردند، در داخل کشور هم رژیم ارباب رعیتی حاکم بود و ما زیر سلطه استبداد و استکبار بودیم.

مرجع تقلید جهان تشیع گفت: انقلاب اسلامی هم استبداد داخلی و هم استکبار خارجی را از بین برد، از همین رو همه آن‌ها با ما دشمن هستند بنابراین هرکدام از ما در سنگر کار خود با آن‌ها مبارزه می‌کنیم.

باید دشمن را به‌خوبی بشناسیم

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بر لزوم دشمن‌شناسی تأکید کرد و افزود: باید دشمنان خود را بشناسیم و در مقابل آن‌ها بایستیم و این وظیفه سنگین در این برهه از زمان به‌عهده ما است.

وی با اشاره به اینکه همه انسان‌ها باید نسبت به اتفاقات اطراف خود بیدار و هوشیار باشند و در برابر دشمن بایستند و نباید در مقابل حوادث و وقایع بی‌تفاوت بود، اظهار کرد: نطام ما الآن در بسیاری از زمینه‌ها قدرتمند است و با قدرت پیش می‌رود چرا که الآن در مملکت ما نظام ولایی حاکم است و این رهبری به‌عهده رهبری فقیه اسلام شناس، دارای تقوا، مدیر و مدبر و شجاع است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان "هرکدام از ما در زندگی در هر سنگری که هستیم موظف به حفظ نظام هستیم" افزود: باید همواره عقل، درایت، هوشیاری و بیداری را حفظ کنیم، در برهه کنونی بسیاری از شبکه‌های خبری و سایت‌ها علیه ما تبلیغات دارند.

جنگ نرم جدیدی علیه نظام آغاز شده است

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اینک جنگ نرم شدیدی از طرف آمریکا و صهیونیست‌ها و ایادی علیه ما ایجاد شده است، از دیگر سو اسلام هراسی را برای مقابله با تشیع تبلیغ می‌کنند تا بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند.

وی با تذکر "مبادا در نعمات از دشممان مغفول بمانیم" بیان کرد: بیداری و هوشیاری مهمترین ابزار ما برای مقابله با دشمنان و غفلت و بی‌تفاوتی عامل سقوط است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ارکان اصلی انقلاب اسلام، مردم و ولایت فقیه است، گفت: آن‌ها سعی داشتند اسلام ناب را به حاشیه ببرند اما انقلاب اسلامی اسلام ناب را دوباره به عرصه آورد از همین رو ۳۵ دولت به صدام کمک کردند تا نور انقلاب را خاموش کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgn39x.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما